۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶
کد خبر: ۲۸۴۸۴۸
مشاور بین‌الملل رییس مجلس:

هیچ کس درباره سفر ابومازن به ایران موضع نگرفته است

خبرگزاری رسا ـ مشاور بین‌الملل رییس مجلس گفت: سفر ابومازن به ایران نه تنها هیچ فرصتی برای کشور ما نیست بلکه هزینه زیاد برای ما داشته و به نفع صهیونیست‌ها است، خط ابومازن در مقابل خط مقاومت منطقه است او تعهد همکاری اطلاعاتی با اسرائیل دارد.
شيخ الاسلام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسین شیخ‌الاسلام مشاور بین‌الملل رییس مجلس و سفیر سابق ایران در سوریه، عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی تحت عنوان سفر احتمالی ابومازن به ایران، چرایی و پیامدها که در موسسه ندا برگزار شد، گفت: باید اهل قلم درباره سفر ابومازن به تهران به صحنه بیایند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که مواضع اصولی انقلاب و امام راحل را بدون تعارف بگویید بر این اساس ما می‌گوییم که سفر ابومازن به ایران اشتباه است.

مشاور بین‌الملل رییس مجلس با اشاره به موضع ایران درباره فلسطین عنوان کرد: ما باید موضع خود درباره حمایت از ملت فلسطین را با صدای بلند بگوییم ما بر اساس اسلام ناب محمدی طرفدار ملت مظلوم فلسطین هستیم.

سفیر سابق ایران در سوریه اظهار داشت: امروز فریاد دین‌سالاری و مقاومت باید خیلی بلند باشد زیرا پیش‌روی و پیروزی ملت‌ها در منطقه در اثر الگوگیری از پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

شیخ‌الاسلام افزود: متاسفانه تا امروز هیچ کس درباره سفر ابومازن به ایران موضع نگرفته است آنها می‌خواهند با چسباندن خود به ما اهداف اسرائیل را در ایران دنبال کنند.

وی گفت: سفر ابومازن به ایران نه تنها هیچ فرصتی برای کشور ما نیست بلکه هزینه زیاد برای ما داشته و به نفع صهیونیست‌ها است، خط ابومازن در مقابل خط مقاومت منطقه است او تعهد همکاری اطلاعاتی با اسرائیل دارد.

مشاور بین‌الملل رییس مجلس بیان داشت: هدف دشمن این است که ما از مواضع انقلابی خود دست برداریم در این میان ما باید به صراحت مواضع انقلابی خود را اعلام و با واکاوی طرح استکبار جهانی مواضع خود را مشخص کنیم.

شیخ‌الاسلام عنوان کرد: خط ما درباره ملت فلسطین و لبنان مشخص است بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب هر کس به اسرائیل لطمه بزند ما از آنها حمایت می‌کنیم.

وی ابراز کرد: قانون اساسی کشورهای دیگر می‌گوید هیچ کس حق دخالت در امور دولت‌های دیگر را ندارد اما قانون اساسی ما می‌گوید هیچ کس حق دخالت در امور ملت‌ها را ندارد، ما از ملت‌های مظلوم در مقابل دولت‌های ظالم حمایت می‌کنیم.

سفیر سابق ایران در سوریه خاطرنشان کرد: همچنین شعار مرگ بر آمریکای مردم ایران هیبت آمریکا را در جهان شکسته است./807/پ202/ش

ارسال نظرات