۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۲۸۴۸۶۳
امام جمعه شهر برزک کاشان:

شورای نگهبان نهاد حل کننده اختلاف مجلس و دولت بر سر برجام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهر برزک با بیان این‌که شورای نگهبان تصویب کننده تمام قوانین اصلی نظام است که وظیفه تفسیر قانون اساسی را نیز به عهده دارد، گفت: اختلاف بین مجلس شورای اسلامی و دولت بر سر تصویب برجام را باید شورای نگهبان حل کند.
حجت الاسلام والمسلمين محمد حسن حلاجي مفرد

حجت الاسلام محمد حسین حلاجی مفرد، امام جمعه شهر برزک در گفت ‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان،  با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب بارها از زحمات تیم مذاکره کننده تقدیر کرده و آنها را تأیید کرده و به مردم اطمینان داده خیانتی در کار نیست، گفت: مطمئن باشید تیم مذاکره کننده به دنبال خدمت به کشور و مردم و دارای حسن نیت هستند.

 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب هیچگاه نظر قطعی در رابطه با شکست و یا پیروزی در مذاکرات نداده است، اما ایستادن تیم مذاکره کننده در برابر شش کشور قدرتمند جهان یک پیروزی بزرگ برای ایران اسلامی محسوب می شود.

 

حجت الاسلام حلاجی مفرد عدم نظر قطعی رهبری در مورد مذاکرات را به دلیل نرسیدن به پایان کار دانست و گفت: تن دادن دشمن به توافق با ایران به واسطه سرمایه عظیمی به نام شهدا است.

 

امام جمعه شهر برزک کاشان با تأکید بر این که ایران اسلامی نباید سرمایه های خود را فراموش کند، گفت: آمریکا نباید به واسطه توافق، در ایران نفوذ پیدا کند و به قدرت جهانی کشور خدشه وارد کند.

 

وی با بیان این که مسؤولان باید به صحبت‌های دلسوزان گوش فرا دهند، گفت: اختلاف بین مجلس شورای اسلامی و دولت بر سر تصویب برجام را باید شورای نگهبان حل کند.

 

به گفته وی، شورای نگهبان تصویب کننده تمام قوانین اصلی نظام است که وظیفه تفسیر قانون اساسی را نیز به عهده دارد.

 

حجت الاسلام حلاجی مفرد با اشاره به این که اختلاف نظرها در زمینه تصویب برجام مشکل آفرین نیست، چرا که در نهایت به یک نتیجه خواهند رسید، تأکید کرد: در این زمینه مجلس شورای اسلامی و دولت باید بر اصول پایبند باشند.

 

امام جمعه شهر برزک کاشان با اظهار نگرانی در رابطه با استقلال کشور، گفت: استقلال ایران اسلامی به واسطه ریختن خون جوانان این مملکت به دست آمده است، از این رو نباید در توافق هسته ای دشمن به نفوذ در ایران اسلامی امیدوار شود./1307/ت302/ب2

ارسال نظرات