۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۲۸۵۱۳۲
معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران خوزستان خبرداد؛

18 شهریورماه اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان سطح دو/ 23 شهریورماه تاریخ آغاز کلاس های پذیرفته شدگان

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران خوزستان با اشاره به این که در تاریخ 18 شهریورماه نتایج نهایی پذیرفته شدگان سطه دو حوزه های علمیه خواهران خوزستان اعلام می شوند، گفت: در تاریخ 23 شهریورماه سال جاری نیز کلاس های این پذیرفته شدگان آغاز می شود.
مرکز مديريت حوزه علميه خواهران

خانم صرخه، معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که در استان خوزستان 25 حوزه علمیه سطح 2 و چهار مدرسه سطح 3 وجود دارد که مدرسه ای در اندیکا و دو مدرسه دیگر در اهواز در آینده مجوز خواهند گرفت، ابراز داشت: از این تعداد مدارس دو هزار و 400 طلبه خواهر فارغ التحصیل شده اند.

وی با اشاره به این که 10 مردادماه سال جاری تا 14 مردادماه مصاحبه های پذیرفته شدگان سال تحصیلی 95-94 سطح سه انجام شد، ادامه داد: مصاحبه های سطح دو نیز از 20 تیرماه تا 20 مردادماه ادامه داشت.

این مقام مسؤول با بیان این که یک هزار و 475 نفر در سطح دو و 271 نفر در سطح سه داوطلب نام نویسی در حوزه های علمیه خواهران خوزستان بودند، اظهار داشت: مراحل پذیرش هر ساله بهمن ماه آغاز می شود و پس از نام نویسی، تعدادی از خواهران دعوت به مصاحبه و در آخر 18 شهریورماه نتایج نهایی پذیرفته شدگان سطح 2 اعلام می‌شوند.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران خوزستان با بیان این که آمار قبولی ها نزدیک به 700 طلبه خواه بود که امکان اضافه شدن به این تعداد وجود دارد، افزود: 23 شهریورماه تاریخ آغاز کلاس های سطح 2 طلاب خواهر است.

صرخه با اشاره به اهداف حوزه علمیه خواهر ادامه داد: تربیت خواهر دین شناس، صاحبنظر و متخلق به اخلاق اسلامی، توانمند در تبلیغ و ترویج آموزه های دینی، تدریس و تحقیق تألیف، مدیریت فرهنگی و پاسخگویی به نیازهای علمی و معرفتی از جمله این اهداف هستند.

وی با بیان این که طلاب خواهر باید با انجام فعالیت های فرهنگی در اعتلای جامعه نقش بسزایی داشته باشند، تصریح کرد: طلاب خواهر در مسائل خانوادگی و در عرصه های تبلیغ و خدمت رسانی به اقشار جامعه می توانند موفق و مؤثر باشند./9453/302/ب3

ارسال نظرات