۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۲۸۵۴۳۸
مدیر مدرسه علمیه ولیعصر بروجرد خبر داد؛

تحصیل 144 طلبه در مدرسه علمیه ولیعصر بروجرد همزمان با آغاز سال تحصیلی

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج) بروجرد با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس علمیه گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در سراسر کشور، 144 طلبه در این مدرسه علمیه فعالیت تحصیلی خود را آغاز می کنند.
طلبه

حجت الاسلام ابراهیم یارمحمدی، مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج) بروجرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که 120 طلبه مشغول تحصیل هستند، عنوان کرد: 24 طلبه نو ورود نیز در سال تحصیلی جدید پذیرش شده است.

 

وی تصریح کرد: طلاب در مدرسه علمیه ولیعصر(عج) بروجرد در سطح یک، پایه های یک تا شش مشغول فراگیری دروس حوزوی هستند.

 

حجت الاسلام یارمحمدی با اشاره به آغاز فعالیت مدرسه ولیعصر(عج) بروجرد در سال 1372 اظهار داشت: هرسال میزان پذیرش طلاب نسبت به سال های گذشته با توجه به استقبال پذیرفته شدن بیشتر می شود.

 

وی با اشاره به این که افزون بر کلاس های درسی برنامه هایی دیگر برای طلاب در طول سال تحصیلی در نظر گرفته می شود، خاطرنشان کرد: کلاس های تخصصی تبلیغ و تربیت مربی قرآن برای طلاب برگزار می شود.

 

مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج) بروجرد افزود: کلاس های تخصصی تبلیغ با حضور طلاب پایه های چهار، پنج و شش برگزار می شود.

 

وی با اشاره به این که  حفظ قرآن از برنامه های اصلی طلاب است، عنوان داشت: طرح تربیت مربی قرآن ویژه همه طلاب مدرسه است.

 

نبود خانه استاد از مشکلات اساسی مدرسه علمیه ولیعصر بروجرد است

حجت الاسلام یارمحمدی با اشاره به فعالیت اساتید بومی و غیر بومی در مدارس علمیه گفت: نبود خانه استاد از مشکلات اساسی مدرسه علمیه ولیعصر بروجرد است.

 

وی با اشاره به این که هم اکنون 10 استاد در مدرسه علمیه ولیعصر(عج) بروجرد مشغول فعالیت هستند، اظهار داشت: با وجود خانه استاد، می توان اساتید بیشتری جذب کرد.

 

مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج) بروجرد با بیان این که کمک هزینه اجاره مسکن اساتید غیر بومی از طرف بودجه مدرسه علمیه تأمین می شود، افزود: با وجود خانه بسیاری از مشکلات مالی اساتید برطرف می شود.

 

وی در پایان یادآور شد: به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، یک استاد از حوزه علمیه قم، برای انجام فعالیت به مدرسه علمیه ولیعصر(عج) بروجرد جذب می شود./9459/302/ب2

ارسال نظرات