۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۲۸۶۰۴۸
مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان البرز:

مؤمنان در هر نقطه‌ای از عالم موظف به امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر هستند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان البرز، گفت: امربه‌معروف یعنی همه‌ مؤمنان در هر نقطه‌ای از عالم که هستند، موظّفند جامعه را به ‌سمت نیکی و اعمال پسندیده هدایت کنند و نهی از منکر یعنی دور کردن دیگران از زشتی و پلیدی‌ها که هر کدام از این شاخص‌ها به‌ نحوی هندسه‌ نظام اسلامی است.
حجت الاسلام شجاعي مهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت‌الاسلام حسن شجاعی‌مهر مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان البرز ظهر امروز در اختتامیه دوره تربیت تعالی فرماندهان و بسیجیان سپاه امام رضا(ع) این شهرستان که به مدت سه روز در امام‌زاده اباذر(ع) قزوین برگزار شد، گفت: امر به معروف و نهی از منکر از واجبات دین اسلام است و یکی از نشانه‌های مومن اشاعه امر به معروف و نهی از منکر در بین مردم و دوستان خود است.

وی اظهار کرد: امربه‌معروف یعنی همه‌ مؤمنان در هر نقطه‌ای از عالم که هستند، موظّفند جامعه را به ‌سمت نیکی و اعمال پسندیده هدایت کنند و نهی از منکر یعنی دور کردن دیگران از زشتی و پلیدی‌ها که هر کدام از این شاخص‌ها به‌ نحوی هندسه‌ نظام اسلامی است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز آمران به معروف و ناهیان از منکر را الگویی مناسب برای دیگران دانست و عنوان کرد: مسأله امر به معرف و نهی از منکر همانند یادگیری نماز است که باید برویم و از بزرگان دین یاد بگیریم و عمل آن را به دست آوریم.

حجت‌الاسلام شجاعی‌مهر در پایان گفت: یکی از مهم‌ترین واجبات دین مقدس اسلام، امر به معروف و نهی از منکر است و برای تحقق این اصل باید از خودمان شروع کنیم چراکه هر کس خود را اصلاح کند می‌تواند در جامعه تاثیرگذار بوده و یکی از زمین‌‌سازان ظهور مصلح حقیقی جهان باشد./955/203/ب3

ارسال نظرات