۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۲۸۶۵۲۵
حجت الاسلام ابوترابی فرد:

مقاومت و ولایتمداری شعار اصلی آزادگان ایران اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که مقاومت و ولایتمداری شعار اصلی آزادگان ایران اسلامی است، گفت: نیروهای پرتوان ما، فعالانی پرتلاش، فداکار و متخصص مقاومت اسلامی هستند که نه در اتاق فرماندهی بلکه در صف و خط مقدم حضور می یابند و موجب افزایش اقتدار ما هستند.
حجت‌الاسلام ابوترابي‌فرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در گردهمایی بزرگ آزادگان عملیات خیبر و اردوگاه موصل 2 عراق در اصفهان گفت: مقاومت شعار اصلی آزادگان در اردوگاه های دشمن بود.

 

وی در ادامه با اشاره به دلاوری مردم اصفهان در هشت سال دفاع مقدس، ابراز داشت: ویژگی برجسته آزادگان اردوگاه موصل و عملیات خیبر ولایت‌مداری این عزیزان است.

حجت الاسلام ابوترابی فرد وجود و حضور فرماندهان سپاه همچون سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس را مایه افتخار مقاومت اسلامی در جهان اسلام دانست و تصریح کرد: به واقع عراق و مقاومت اسلامی به حضور فرماندهی راهبردی او افتخار می کنند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان رشادت های رزمندگان ما در سال های قبل و در این سالها، افزود: نیروهای پرتوان ما، فعالانی پرتلاش، فداکار و متخصص مقاومت اسلامی هستند، که نه در اتاق فرماندهی بلکه در صف و خط مقدم حضور می یابند و موجب افزایش اقتدار ما هستند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با یادآوری دوران حکومت امام علی(ع) و مظلومیت آن حضرت ابراز داشت: نباید بر اساس قرآن و دستورات دینی حق را تنها گذاشت و از آن رویگردان شد.

 

حجت الاسلام ابوترابی فرد در ادامه با بیان این که آزادگان اردوگاه موصل 2 حسرت یک آه را بر دل دشمن بعثی گذاشتند، گفت: آزادگان ما با پایمردی اسیر و در اوج طهارت آزاد شدند و این از ویژگی های مردان خدا است.

 

وی پیمان بستن با خدا، محبت دوطرفه رزمندگان فداکار ما با خداوند و شکست ناپذیری در برابر استکبار را از خصوصیات بارز گروهی دانست که خداوند در قرآن هم به آنان اشاره کرده است.


در ابتدای این همایش غلامرضا سلیمانی، فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان استان اصفهان با بیان این که  آزادگان نگین انگشتری مقاومت، ایثار و فداکاری هستند، گفت: امروز آزادگان ما نماد صبر، استقامت و ایثارگری هستند که این خصوصیات همگی از شاخصه های اسقلال و آزادگی ملت مسلمان ایران است.

وی در ادامه آزادگان را نماد ایثار و مقاومت ملت ایران در دورن سیاه چاله‌ها و اردوگاه های بعث عراق دانست و ابراز داشت: بعد از این پیروزی شکوهمندانه دنیا با تمام توان خود برای مبارزه با این نظام با تمام قوا به میدان آمد و هنوز هم در میدان مبارزه است.

شایان ذکر است، همایش یکهزار و 700 نفری آزادگان عملیات خیبر که از روز گذشته در اصفهان آغاز شده است، در مجتمع دانشگاهی حضرت امیرالمومنین سپاه اصفهان در حال برگزاری است./867/202/ب2

ارسال نظرات