۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۲۸۶۷۵۸
معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه قزوین:

11 سپتامبر واقعه‌ای از پیش تعیین شده بود

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه قزوین گفت: به یهودی‌های حاضر در برج‌های دوقلو قبل از واقعه 11 سپتامبر مرخصی داده بودند که این یک برنامه از پیش طراحی شده را در ذهن‌ها تداعی می‌کند.
حجت الاسلام علي عباسي

علی عباسی، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به واقعه 11 سپتامبر و طراحی اسلام‌ستیزی از جانب غربی‌ها گفت: نظام حاکم بر غرب و کشور‌های غربی نظام ظلم و استکبار بوده و تجربه نشان داده است که آن‌ها می‌خواهند بر سایر کشور‌ها سلطه پیدا کنند.

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه قزوین با اشاره به این‌که غربی‌ها خواستار نابودی اسلام هستند، اظهار کرد: علت آن این است که خیلی از آموزه‌های اسلام عدالت‌طلبانه و مدافع مظلومان بوده و غربی‌ها می‌دانند اگر کشور‌های مسلمان قدرت پیدا کنند جایی برای آن‌ها باقی نخواهد ماند.

 

وی یکی از راه‌های تضعیف مسلمانان را ایجاد اختلاف بین آن‌ها دانست و خاطرنشان کرد: اسلام‌ستیزان؛ افراطی‌ها را تقویت کرده و آن‌ها را به جان هم می‌اندازند تا سندسازی باشد برای دخالت کردن در کشور‌های مسلمان همانند حمله به عراق که به بهانه تولید سلاح‌های شیمیایی صورت گرفت.

 

حجت‌الاسلام عباسی با تاکید بر این‌که در بحث 11 سپتامبر ابهاماتی وجود دارد، ابراز کرد: شواهد نشان می‌دهد این یک واقعه از قبل تعیین شده است و امکان ندارد هواپیماهای دشمن به آن مکان راه پیدا کنند و از طرفی به یهودی‌های حاضر در برج‌های دوقلو قبل از واقعه 11 سپتامبر مرخصی داده بودند که این یک برنامه از پیش طراحی شده را در ذهن‌ها تداعی می‌کند.

 

وی با اشاره به نفعی که غربی‌ها در واقعه 11 سپتامبر بردند، افزود: غربی‌ها با این فرض که امنیت ما به‌خطر افتاده و برای حل مشکلات داخلی خود این نقشه را طراحی کردند و از طرفی به راحتی مسلمانان را متهم به تروریسم کردند.

 

مسلمانان با حفظ وحدت می‌توانند با اسلام‌هراسی مقابله کنند

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه قزوین با اشاره به تاثیر وقایع این‌چنینی در گرایش مردم به اسلام عنوان کرد: این اتفاقات به صورت مقطعی موجب اسلام‌هراسی شده و به شکل موقت از پیوستن مردم به اسلام جلوگیری می‌کند اما در نهایت ابرها کنار رفته و خورشید حقیقت نمایان می‌شود.

 

این مسؤول با بیان این‌که دشمن بسیار از قدرت تبلیغات و رسانه سود می‌برد، خاطرنشان کرد: آن‌ها با تبلیغات گسترده باطل را حق جلوه داده و می‌توانند ذهنیت مردم غیرمسلمان را علیه اسلام بشورانند اما حق بر کسی پوشیده نمی‌ماند و این تاثیرات دائمی نخواهد بود.

 

وی با اشاره به نقش مسلمانان در مقابل اسلام‌هراسی اظهار کرد: مسلمانان باید وحدت داشته باشند چراکه اختلاف‌افکنی دشمن برای تضعیف کشورهای اسلامی است و زمانی که مسلمانان علیه یکدیگر عمل کنند دشمن بر آن‌ها مسلط می‌شود.

 

حجت‌الاسلام عباسی در پایان با تاکید بر این‌که هدف غربی‌ها خنثی نشان دادن دین اسلام است، گفت: سعی کنیم با رفتارمان اسلام را به جهان بشناسانیم چراکه با داشتن رفتاری کریمانه با غیرمسلمانان و تبلیغات گسترده در فضاهای مجازی و رسانه‌ها می‌توانیم در مقابل هجمه‌های دشمن بایستیم./955/302/ب3

ارسال نظرات