۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۲۸۶۹۴۹
معاون روابط عمومی ستاد کل نیروهای مسلح:

حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی از اهداف اصلی شهدا بوده است

خبرگزاری رسا ـ معاون روابط عمومی و ارتباطات اشراف ستاد کل نیروهای مسلح کشور با اشاره به این که شهدای گرانسنگ با توکل بر خدا و تبعیت از ولایت فقیه، برگ زرینی را در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی ثبت کردند، تصریح کرد: پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی از اهداف اصلی شهدای بزرگ بوده است.
سردار داود غياثي راد معاون روابط عمومي و ارتباطات اشراف ستاد کل نيروهاي مسلح کشور نشست هماهنگي کنگره بزرگداشت سردار شهيد ناصر بختياري و 550 شهيد شهرستان شازند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، سردار داود غیاثی معاون روابط عمومی و ارتباطات اشراف ستاد کل نیروهای مسلح کشور عصر امروز پنجشنبه 19شهریور، در نشست هماهنگی کنگره بزرگداشت سردار شهید ناصر بختیاری و 550 شهید شهرستان شازند که در فرمانداری شازند برگزار شد، بیان کرد: فداکاری شهدای والامقام ایران اسلامی سبب عظمت و سربلندی ایران اسلامی شده است.

 

امنیت حاکم در جامعه را مرهون ایثار خود گذشتگی شهدا

معاون روابط عمومی و ارتباطات اشراف ستاد کل نیروهای مسلح کشور اظهار کرد: امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کاملا مشهود است که عزت و افتخارات و امنیت حاکم در جامعه را مرهون ایثار خود گذشتگی شهدا هستیم.

 

غیاثی با اشاره به این که شهدای گرانسنگ با توکل بر خدا و تبعیت از ولایت فقیه، برگ زرینی را در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی ثبت کردند، تصریح کرد: پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی از اهداف اصلی شهدای بزرگ بوده است.

 

شهدا در مکتب امام خمینی درس آموختند

معاون روابط عمومی و ارتباطات اشراف ستاد کل نیروهای مسلح کشور خاطر نشان کرد: شهدا کسانی بودند که در مکتب امام خمینی درس آموختند و معادلات عالم را برهم زدند و هر کدام از این شهدا دایرة المعارف عظمت و کرامت هستند.

 

غیاثی بیان کرد: امروز ما به عنوان وارثان خون شهدا وظیفه داریم تا با گرامیداشت یاد و خاطره آن عزیزان و تعظیم و تکریم خانواده های آنان ، فرهنگ ناب ایثار و شهادت را نهادینه کرده و با قدرت و صلابت راه آنان را استمرار ببخشیم و نسل های بعدی انقلاب را با این فرهنگ ارزشمند آشنا کنیم.

 

رسیدگی و خدمت به خانواده ی معظم شهدا توسط مسؤولان

معاون روابط عمومی و ارتباطات اشراف ستاد کل نیروهای مسلح کشور با بیان این که امروز همه و همه  باید قدردان خانواده های شهدا باشیم، اظهار داشت: مسؤولان کشور باید رسیدگی و خدمت به خانواده ی معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران را سرلوحه امورات خود قرار دهند و این خدمت را یک افتخار بزرگ بدانند.


غیاثی در ادامه بیان کرد: شهید سرتیپ ناصر بختیاری شهید شاخص شهرستان شازند بوده که فرماندهی لشکر علی بن ابی طالب(ع) را بر عهده داشت و پس از اصابت گلوله تانک بعثیها به بدنش؛ دستش در اثر انفجار بیش از 100 متر دورتر از تن پاکش در سرزمین فکه در خاک عراق پیدا شده و با تشریفات اسلامی در همانجا به خاک سپرده شده است.

 

شایان ذکر است، در این نشست مقرر شد در یکی از روزهای هفته دفاع مقدس، کنگره سردار شهید ناصر بختیاری با دعوت از پیشکسوتان و رزمندگان جبهه های غرب و شمال غرب کشور و همچنین دعوت از رزمندگان و همرزمان این شهید در لشکر علی ابن ابی طالب(ع) با سخنرانی دریابان علی شمعخانی دبیر شورای عالی امنیت کشور در شهرستان شازند برگزار شود./842/202/ب3



 

ارسال نظرات