۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۲۸۷۶۹۶
مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه:

وظیفه طلاب افزایش علم و معرفت در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه در آیین افتتاحیه سال تحصیلی حوزه های علمیه خواهران استان کرمانشاه گفت: طلاب و روحانیان با انتخاب حوزه و تحصیل در آن هدف والا و مقدسی را انتخاب کرده اند.
حجت الاسلام حسيني اراکي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی اراکی مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه سال تحصیلی حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه که در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد عنوان داشت: با تقدیر از فعالیت های مدیریت حوزه علمیه خواهران می توان از خواهران طلبه به عنوان سربازان حضرت ولی عصر (عج) یاد کرد.


حجت الاسلام حسینی اراکی با اشاره به کامل ترین علم تصریح کرد: کامل ترین علم را می توان شناخت الله دانست، طلاب و روحانیان هدفی مقدس را انتخاب کرده اند و به این منظور آن ها را سرباز امام زمان (عج) می خوانند که در جهت هموار ساختن زمینه ظهور قدم برداشته اند.


وی در ادامه خاطر نشان کرد: 80 درصد از فضای جامعه را بانوان تشکیل داده اند از این رو باید از فرصت ها استفاده کنند و هدف مقدس خود را با تمام توان ادامه دهند و به این وسیله ماندگار خواهند شد.


مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار داشت: اولیای خداوند الگویی کامل برای تمامی انسان ها هستند و به فکر دنیای مردم نیز بودند اما دنیا مانع از آخرت و ترس از حضرت حق نیست حتی اگر در مقام عصمت قرار گیریم.


این مسؤول با اشاره به امواجی که تمام جهان را فرا می گیرد بیان داشت: در حال حاضر بزرگ ترین موجی که جوانان و حتی خانواده ها را فرا گرفته است استفاده از فضای مجازی است از این رو باید به بهترین شکل از آن استفاده کرد و می توان به واسطه آن دین مبین اسلام را به تمام جهان شناساند.


حجت الاسلام حسینی اراکی با بیان اینکه غربی ها در تلاش هستند که چهره اسلام را خدشه دار کنند ابراز کرد: غرب و شرق با استفاده از امکانات و تجهیزات خود چهره زشتی را از اسلام و مسلمانان به جهان نشان می دهند و تلاش دارند که بهشت موعود را در این دنیا ترسیم کنند و غافل از اینکه بهشت قابل ترسیم نیست.


وی در ادامه افزود: کسی که هدفی نامقدس دارد تمام تجهیزات و وسایلی را که برای رسیدن به آن هدفش انتخاب می کند نیز نامقدس و شوم است.


مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به اهداف مقدس طلاب و روحانیان عنوان داشت: از اهداف طلاب می توان به افزایش علم و معرفت در جامعه اشاره کرد که این مهم، مقدس و ماندگار است و بالاترین راه رسیدن به علم و نور حقیقی، عبودیت و بندگی خداوند است.


گفتنی است حجت الاسلام حسینی اراکی در پایان با اعطای هدایایی به طلاب جدیدالورود برای آن ها از خداوند متعال آرزوی موفقیت و سربلندی کرد./857/202/ب1

ارسال نظرات