۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۲۸۸۳۸۹
با انتشار پیامی؛

جامعه روحانیت شیراز، درگذشت آیت‌الله خزعلی را تسلیت گفت

خبرگزاری رسا ـ جامعه روحانیت شیراز با انتشار پیامی درگذشت عالم فقید و روحانی مجاهد، آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی را تسلیت گفت.
جامعه روحانيت شيراز

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، جامعه روحانیت شیراز با انتشار پیامی درگذشت عالم فقید و روحانی مجاهد، آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: «ضایعه در گذشت عالم عامل حضرت آیت‌الله حاج شیخ ابوالقاسم خزعلی، رئیس بنیاد بین‌المللی غدیر و عضو مجلس خبرگان رهبری ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و حوزه‌های علمیه است.

ایشان از مبارزان انقلابی در دوران استبداد طاغوت ستم شاهی بود که بارها دستگیر و شکنجه و زندانی گردید اما هیچ‌گاه از آرمان‌های اصیل انقلاب عقب‌نشینی نکرد.

این عالم مجاهد در محضر بزرگانی همچون آیات عظام بروجردی و امام خمینی(ره) پرورش یافت و با تدریس در حوزه علمیه و عضویت در شورای نگهبان به مدت 20 سال خدمات بی‌شماری از خود به جا گذاشت و از تدوین کنندگان قانون اساسی بود.

جامعه روحانیت شیراز درگذشت این فقیه ربانی مجاهد را به محضر حضرت بقیةالله‌الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و حوزه‌های علمیه، علما، ‌فضلا، طلاب و به خصوص بیت شریف معظم‌له تسلیت عرض کرده و علو درجات آن فقید سعید و صبر و اجر برای بازماندگان را از خداوند متعال مسئلت می‌کند»./919/102/ب3

 

ارسال نظرات