۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۲۸۸۸۷۷
رائفی‌پور مطرح کرد؛

شکست نظریه داروین و عدم پذیرش آن از سوی برخی از اساتید دانشگاهی

خبرگزاری رسا ـ استاد دانشگاه گفت: نظریه داروین شکست خورده ولی متاسفانه برخی از اساتید در داخل کشور این مسأله را نپذیرفته‌اند.
رائفي پور

 گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی اکبر رائفی پور استاد دانشگاه، در مراسم روایت عهد که صبح جمعه 27 شهریور در مسجد بقیت الله (عج) برگزار شد، گفت: نظریه داروین یک منطقه ممنوعه در غرب است و کسی حق ندارد وارد آن شود، مانند هلوکاست.

 

وی ادامه داد: چه ایرادی دارد که کسی به نظریه داروین شک کند؟ نظریه داروین سیستم اعتقادی پیش می آورد که انسان فکر کند که می تواند خدا نباشد. امروزه نظریه داروین به علت وجود دی ان ای در انسان و پیچیدگی آن و کارش، شکسته شد.

 

رائفی‌پور اظهار داشت: داروین در کتابش اظهار داشته که وجود دستگاهی پیچیده نظریه مرا لغو می‌کند. خود او بیان کرده اما در کشور ما هنوز اساتیدی هستند که قبول نکردند و جوانان ما را به کفر می کشانند. با اینکه نظریه داروین شکسته شد اما آن ها دست بردار نشدند و طراحی هوشمند را مطرح کردند؛ به هر چیزی متصل می شوند غیر از خدا.

 

این استاد دانشگاه افزود: آن ها موضوع آدم فضایی را هم مطرح کردند و برایش خرج می کنند. فیلم های بسیاری ساخته شده. آن‌ها برای اعتقاداتشان فیلم می سازند و ما هم فیلمی ساختیم مانند رستاخیز که همه تلاش می کنند که اکران نشود و مشخص نیست با چه خط فکری و چه گروه مشورتی این فیلم شکل گرفته، اگر پای روضه ها هم می‌نشستند، موضوعاتی را متوجه می‌شدند؛ به هر حال بحث فضایی‌ها جدی است و فردی مانند اسپیلبرگ که از بزرگان هالیوود است برای این موضوع کار کرده. برخی از بازیگران به این کمپین پیوستند. از ارتباط آن‌ها با بچه‌ها صحبت می شود و کار‌ها و اعتقادات عجیبی انتقال می دهند.

 

رائفی پور با اشاره به اهمیت علم گفت: علم حقیقی همه چیز را دفع می کند و این علم در کلام معصومین نهفته است. همین نبود علم باعث شده وهابیون خدمتگزار اسراییل شوند. اسراییلی که به دنبال حذف صاحبان ماست که مراجع عظام هستند. گاهی با حذف آن‌ها، گاهی با ساخت مرجع و گاهی با بی اعتبار کردن آن‌ها و علم حقیقی همه چیز را دفع می کند.

ارسال نظرات