۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۲۸۹۸۹۰

نماز عید قربان در حرم رضوی به امامت آیت الله علم الهدی اقامه می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با دهم ذی الحجه، نماز باشکوه عید قربان به امامت آیت الله علم الهدی در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) اقامه می شود.
نماز عيد قربان در حرم رضوي

حجت الاسلام سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در آستانه فرارسیدن عیدقربان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اظهار کرد: مراسم ویژه نماز عید قربان در حرم رضوی از ساعت 6:45 با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز می شود.

 

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: بیان احکام از سوی حجت الاسلام سید محمد رضوی نسب در جمع زائران و مجاوران از دیگر بخش‌های این مراسم است.

 

وی تصریح کرد: نماز با شکوه عید قربان نیز در صحن جامع و سایر اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی به امامت آیت الله سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد اقامه می شود.

 

حجت الاسلام حسینی افزود: پس از اقامه نماز، امام جمعه مشهد در جمع نمازگزاران خطبه‌های نماز عید قربان را ایراد می‌کند.

 

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: طبق برنامه هر ساله روز عید قربان نقاره زنی در دو نوبت؛ قبل از طلوع آفتاب و نوبت دوم نیز به مناسبت این عید سعید یک ساعت پس از طلوع آفتاب نواخته می‌ شود.

 

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: دفاتر نذورات آستان قدس رضوی در داخل رواق ها و صحن های حریم رضوی آماده دریافت هر گونه نذورات و قربانی های زائران و مجاوران ویژه این روز هستند.

 

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی یادآور شد: هرگونه امکانات رفاهی برای شرکت زائران و مجاوران در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) فراهم است./1308/302/ب1

ارسال نظرات