۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۲۸۹۹۵۸
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان:

حرکتی که در راستای حرکت ولی فقیه نباشد خلاف آرمان‌های انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان گفت: هر حرکتی که در راستای حرکت ولی فقیه نباشد، حرکتی آمریکایی محسوب می شود و خلاف آرمان ها و ارزش های امام راحل و انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام احسان الله محمدي

حجت الاسلام احسان الله محمدی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که اصولی وجود دارد که بر اساس اعتقادات ما در چارچوب نظام قرار دارند، گفت: همه مواضع و گفته های ما باید بر اساس اصول انقلابی و ارزشی نظام باشد.

 

وی افزود: مقالات و رسانه ها اگر در مسیر اصول نظام حرکت نکنند به دشمن خدمت و به ملت خیانت کرده اند.

 

حجت الاسلام محمدی با بیان این که در نظام جمهوری اسلامی ایران میزان مشخص و معین است، گفت: میزان نظام اسلامی، ولی فقیه است، از این رو ایران اسلامی دچار سردرگمی نیست و مسیر خود را با ولی فقیه تطبیق می دهد.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان گفت: زمانی که ولی فقیهِ مدیر، مدبر، شجاع، عادل و آگاه در رأس حکومت وجود دارد، میزان مشخص است و تبعیت از ولی فقیه بر همه واجب است.

 

وی با تأکید بر این که همه باید بر مبنای ولی فقیه حرکت کنند، گفت: هر حرکتی که در راستای حرکت ولی فقیه نباشد، حرکتی آمریکایی محسوب می شود و خلاف آرمان ها و ارزش های امام راحل است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان تأکید کرد: آنهایی که جوانان انقلابی و ارزشی نظام را تخریب می کنند به ارزش ها و انقلاب و نظام ضربه می زنند.

 

حجت الاسلام محمدی با بیان این که افراطی دانستن جوانان انقلابی و ارزشی به غیر از امیدوار کردن دشمنان نظام چیزی دیگر نیست، گفت: جوانانی که در مسیر انقلاب و در چارچوب اصول نظام حرکت می کنند، جوانانی حزب اللهی هستند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان گفت: افراطی خطاب کردن جوانان حزب الهی، خدمت به بیگانگان و مأیوس کردن ملت است./1307/302/ب2

ارسال نظرات