۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۲۹۰۲۴۸

رادیو معارف برای دهه ولایت و امامت ۱۸۰۰ دقیقه برنامه طراحی کرده است

خبرگزاری رسا ـ مدیر رادیو سراسری معارف ویژه برنامه های دهه ولایت و امامت این رسانه دینی را تشریح کرد و گفت: رادیو معارف برای دهه پرخیر و برکت ولایت و امامت ۱۸۰۰ دقیقه برنامه طراحی کرده است.
مجتبي تونه‌اي مدير راديو سراسري معارف

به گزارش خبرگزاری رسا، مجتبی تونه‌ای مدیر رادیو سراسری معارف، با بیان اینکه بیش از 1800 دقیقه برنامه برای پخش در دهه ولایت و امامت طراحی شده است، گفت: برنامه های دهه ولایت و امامت رادیو معارف با «منای دل» ویژه عید قربان کلید می خورد و علاوه بر این برنامه و برنامه های بربال سخن، مهربان باشیم، خانه مهر، صبح روشن و شبستان ویژه برنامه های زنده« تا چشمه غدیر» از عصر روز عید قربان تا عصر روز غدیر طراحی شد که در این برنامه ترکیبی، حجت الاسلام حامد رحمت کاشانی غدیر پژوه و عضو گروه غدیر شناسی کانون خورشید، درباره، مستندات خطابه غدیر در نگاه فریقین، جانشینی حضرت امیر از یوم الدار تا سرزمین غدیر،واقعه غدیر و حاشیه ها و حاشیه سازی ها در طول تاریخ، احتجاجات پیشوایان معصوم علیهم السلام به واقعه غدیر، پیام صریح عبارت من کنت مولاه فهذا علی مولا، پیامد و زاییده های انحراف امت از مسیر غدیر در عصر حاضر سخن خواهد گفت.

 

پشتیبانی این برنامه از طرح ضیافت و اطعام عید غدیر با عنوان «مائده خورشید» یکی دیگر از بخش های تا چشمه غدیر است که با توضیحات حجت الاسلام مشکوری مدیر کانون خورشید و گزارش خادمان مائده خورشید در سراسر کشور تقدیم خواهد شد.

 

برنامه تا چشمه غدیر در دهه ولایت و امامت هر روز ساعت 17 تا 18.30 با هنر آفرینی محمد حسین پور تهیه کننده و سید حمید حسینی گوینده مجری به روی آنتن می رود.

 

همچنین برنامه «ولایت عشق» که شب عید غدیر به طور زنده از 21.30 به مدت 100 دقیقه پخش خواهد شد به مناشدات و احتجاجات معصومان علیهم السلام به حادثه غدیر خواهیم پرداخت.

 

شنوندگان رادیو معارف در صبح روز عید غدیر نیز دل به دریای غدیر خواهند زد تا تن و جان خود را در زلال حکمت غدیر شستشو دهند. «دریا در غدیر» عنوان برنامه زنده است که از ساعت8.30 تا 11 روز عید غدیر به تشریح مناسک آیینی عید غدیر خواهد پرداخت.

 

در برنامه «هلال هدایت» که صبح روز میلاد حضرت امام هادی علیه السلام از ساعت 8.40 تا 10 پخش خواهد شد بخش هایی از زیارت غدیریه حضرت امام هادی علیه السلام را با حضور کارشناس محترم حجت الاسلام محمد حسین عبدی شرح خواهیم داد./998/د101/ف

 

منبع: رادیو معارف

 

ارسال نظرات