۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۱
کد خبر: ۲۹۰۸۷۲
آیت الله مظاهری:

حوادث یمن ظاهر مسلمانی آل سعود را هم عریان کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس حوزه علمیه اصفهان، با محکوم کردن جنگ افروزی های آل سعود، گفت: مزدوران آل سعود مردم یمن را به خاک و خون کشیده اند، انگار دولتمردان به ظاهر مسلمان این کشور، حساب روز قیامت را به کلی فراموش کرده اند.
درس اخلاق حضرت آيت الله مظاهري در ماه مبارک در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حضرت آیت الله حسین مظاهری رییس حوزه علمیه اصفهان، صبح امروز در مسجد امیرالمؤمنین(ع) خیابان جی، با بیان تفسیر سوره تکویر، گفت: در مرصاد هیچ راه گریزی وجود ندارد.

وی با اشاره به آیه پایانی سوره تکویر که می فرماید«و ما تشاؤون الا ان یشاء الله رب العالمین» افزود: این آیه از باب مصداق است و نشانگر این است که در روز قیامت، از رفتار ظالمان شدیداً بازخواست خواهد شد.

حضرت آیت الله مظاهری با توجه به روایات معصومین(ع)، بیان داشت: انسان در روز قیامت در هفتاد مکان بازخواست می شود و بدترین مکان مرصاد است که هیچ راه گریزی از آن نیست.

رییس حوزه علمیه اصفهان با بیان این این که تدابیر لازم را خداوند برای احقاق حقوق بندگانش قرار داده است،ابراز داشت: خداوند در حدیثی قدسی قسم یاد کرده است که در محل مرصاد، حق مظلوم را از ظالم بگیرد.

وی با ابراز ناراحتی از جنگ افروزی های آل سعود، گفت: مزدوران آل سعود مردم یمن را به خاک و خون کشیده اند، انگار دولتمردان به ظاهر مسلمان این کشور، حساب روز قیامت را به کلی فراموش کرده اند.

حضرت آیت الله مظاهری در ادامه به اهمیت تربیت فرزند اشاره کرد و افزود: طبق روایات معصومین پدر و مادرانی که برای تربیت فرزندان خود تلاشی نکرده اند و آن ها را به حال خود گذاشته اند، در روز قیامت بازخواست می شوند و در صورتی که دلیل قانع کننده ای نداشته باشند، جهنمی می شوند.

این مرجع تقلید ابراز داشت: آبروی مؤمن حرمتی بالاتر از کعبه دارد و افرادی که به واسطه تهمت زدن ها و غیبت کردن ها، آبروی فردی را می برند، بزرگ ترین ظلم ها را مرتکب شده اند و در روز قیامت حتماً به عذاب الهی گرفتار می شوند.

وی در پایان با عرض تسلیت به مناسبت واقعه منا بیان داشت: واقعه ای که امسال به وقوع پیوست بسیار جانسوز است و ما از خداوند برای خانواده شهدا، طلب صبر می کنیم./867/پ202/ج

ارسال نظرات