۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۷
کد خبر: ۲۹۱۱۵۹
مسؤول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان:

آل سعود با بودن در کنار اسرائیل، بی‌آبرو و عامل تفرقه شده است

خبرگزاری رسا ـ کیخا گفت: سعودی‌ها در پوستین میش و با هویت گرگ جنگ شیعه و سنی به راه انداخته‌اند و به جرم ایرانی بودن از پذیرش بیماران ما در بیمارستان‌های خود امتناع می‌کنند.
عليرضا کيخا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، علیرضا کیخا شب گذشته در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادبود شهدای حج که در پردیس شهید مطهری دانشگاه فرهنگیان زاهدان برگزار شد، گفت: دفاع مقدس دفاع از یک گفتمان و مجموعه‌ای از ارزش‌ها بود.

 

مسؤول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان ادامه داد: هفته دفاع مقدس مرور بر رشادت‌هایی است که در مقطعی از تاریخ کشور رخ داد و وظیفه داریم که این تاریخ را ورق بزنیم.

 

وی مطالعه تاریخ جنگ را از لوازم کار یک دانشجو دانست و عنوان کرد: بهترین راه برای اینکه بتوانیم آینده را بخوبی ببینیم و تحلیل کنیم، مطالعه جنگ و دفاع مقدس است.

 

کیخا افزود: اگر بخوبی به دفاع مقدس متمرکز شویم، سبک زندگی اسلامی را مشاهده میکنیم اگر به دنبال ارائه الگوی مناسب وحدت برای سیستان و بلوچستان هستیم، باید به سراغ این دفاع برویم.

 

مسؤول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان اشاره کرد: ولایت‌پذیری، اوج معرفت، بصیرت و ایثار و هر هدفی که بخواهیم برای رسیدن به آن تلاش کنیم، باید با طی راه و جاده شهدا به دست آید.

 

وی در خصوص حادثه حج عنوان کرد: امروز آل سعود در پوستین میش و با هویت گرگ بی‌آبرو شده است آنها ابایی از بودن در کنار اسراییل ندارند و بی بی سی از آل سعود و آمریکا حمایت می‌کند.

 

کیخا تصریح کرد: شیمون پرز در جریان جنگ 22 روزه گفت باور ندارم که اکنون با پادشاه یک کشور بزرگ عربی بر سر حمله به غزه به توافق رسیدم.

 

وی آل سعود را عامل اختلاف میان مسلمانان معرفی کرد و گفت: آنها به جرم ایرانی بودن از پذیرش بیماران ما در بیمارستان‌های خود امتناع می‌کنند اما در ایران اسلامی تجلی وحدت و امنیت را در اوج هجمه‌های دشمنان حس می‌کنیم./831/203/ب1

ارسال نظرات