۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۲۹۳۱۰۳
محسن رضایی:

مرحله جدیدی برای تحریف امام آغاز شده است/ لیبرال‌ها و غرب‌زده‌ها اجازه ندادند اقتصاد کشور درست شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید مسیر و اندیشه امام راحل و رهبر معظم انقلاب اقتصاد را فتح کند چگونه امروز ما در مسائل نظامی هر آنچه را می‌خواهیم داریم اما در اقتصاد لنگ هستیم زیرا اقتصاد ایران به دست اندیشه امام راحل و رهبر انقلاب نیافتاده است.
محسن رضايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز در آیین رونمایی از کتاب «ره، رهرو، رهبر» که در کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار شد، ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار حجاج مظلوم که در فاجعه منا کشته شدند، گفت: ولایت یک راه است، راهی از خدا تا خدا است؛ در امر ولایت مهم تداوم راه است.

 

وی افزود: در سال پایانی عمر امام راحل سه رویداد اتفاق افتاد که هر سه به راه ولایت مربوط می‌شود یکی پایان جنگ، دیگری تعیین تکلیف سیاسی آیت‌الله منتظری و سوم اصلاحات در قانون اساسی ایران که هر سه سرنوشت‌ساز بوده و اگر هر کدام اتفاق نمی‌افتاد این راه را با مشکل مواجه می‌کرد.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: قانون اساسی با وجود شورای رهبری اگر در زمان خود امام اصلاح نمی‌شد مشکلات جدی به وجود می‌آورد تعیین تکلیف منتظری به عنوان قائم مقام امر بسیار مهمی بود، امام راحل این مسائل را با دادن علائم عمومی و خصوصی حل کرد.

 

رضایی اظهار داشت: آزمایشاتی که امام راحل برای رهبری انجام دادند حساب شده بود بنابراین امام در سال پایانی عمر خود نقشه این راه را ترسیم کرد.

 

وی بیان داشت: همه انقلاب‌ها با تغییر رهبری به انحراف کشیده شدند اما انقلاب ما نخستین انقلابی است که رهبر بعدی دقیق راه امام راحل را ادامه داد، ایشان در این مرزبانی آینه تمام‌نمای امام راحل در روش، منش، سیر و سلوک و از بزرگترین نعمت‌های الهی است.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جایی رهبر معظم انقلاب فرمودند: من خود را موظف می‌دانم مو به مو در مسیر امام راحل حرکت کنم؛ امام راحل پرچم را به دست امامی دادند که جامعه ما را تا به امروز پیش بردند وظیفه ما است که این مسیر را حفظ کنیم.

 

رضایی با اشاره به خطر تحریف عنوان کرد: مبارزه با استکبار اصول اساسی جمهوری اسلامی ایران است اما برخی بعد از امام ولایت فقیه را زیر سوال بردند تا به مقاصد خود برسند حتی برخی در تحریف شخصیت امام کار را به جایی رساندند که گفتند یاد و خاطر امام را باید به موزه تاریخ سپرد.

 

وی اظهار داشت: امروز مرحله جدیدی برای تحریف خط امام شروع شده است، امام خامنه‌ای فرمودند اگر ملت ایران بخواهند راه امام را ادامه دهد باید اصول و شخصیت امام را به خوبی بشناسد منحرف کردن راه امام منحرف کردن مسیر مستقیم مردم ایران است این انحراف کردن چند سالی است که در کشور ما شروع شده و خطر بزرگی است.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به وصیت نامه امام راحل درباره آل سعود و آمریکا عنوان کرد: امام راحل فرمودند: دشمنان ما و دشمنان مستضعفان جهان برای رسیدن به مطامع پست دنیایی دوست و دشمن را نمی‌شناسند آل سعود این خائنان به حرم امن الهی به طور کوبنده لعن و نفرین شوند.

 

رضایی بیان داشت: امروز موارد زیادی برای تحریف شخصیت و راه امام وجود دارد اما راه امامت و ولایت هنوز ادامه دارد، دشمنان حداقل 200 سال از تاریخ ما را گرفتند اما سی سال است که بسیاری از مسیر را پیش بردیم.

 

وی افزود: بعد از انقلاب سیاست و دفاع را متحول شد اما مشکلات اقتصادی کشور به این دلیل است که  لیبرال‌ها و غرب‌زده‌ها اجازه ندادند اقتصاد کشور درست شود حتی مقابل رهبری نیز می‌ایستند.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: باید مسیر و اندیشه امام راحل و رهبر معظم انقلاب  اقتصاد را فتح کند چگونه امروز ما در مسائل نظامی هر آنچه را می‌خواهیم داریم اما در اقتصاد لنگ هستیم زیرا اقتصاد ایران به دست اندیشه امام راحل و رهبر انقلاب نیفتاده است./807/پ202/ج

ارسال نظرات