۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۲۹۳۲۵۲
آیت الله علما:

کار فرهنگی باید عمیق، تأثیرگذار و با متانت انجام شود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما با تأکید بر لزوم فعالیت فرهنگی بیشتر در جامعه، گفت: کار فرهنگی باید عمیق، تأثیرگذار و با متانت انجام شود تا ماندگار بوده و جامعه را اصلاح کند.
علما

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به لزوم مدیریت صحیح در امور و وظایف، عنوان داشت: کار کردن در مسیری که مانعی در آن وجود ندارد و هموار است، هنر نیست، بلکه هنر انجام وظایف در فضایی پر از فراز و نشیب و سخت است، هنرمند کسی است که در چنین شرایطی مدیریت صحیح از خود نشان دهد و شرایط را به بهترین نحو کنترل کند.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه بیان داشت: هنر آن است که در فضاهای سخت و فراز و نشیب ها فرد بتواند به موفقیت برسد، کسانی که می خواهند وارد مدیریت شوند باید امور را به آرامی و متانت پیش برند و مشکلات را حل کنند.


وی با اشاره به فضای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: استان ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاه نیاز مبرمی به انجام فعالیت های فرهنگی از سوی تمامی اقشار جامعه دارد و رسیدگی به این امور نیز باید با متانت، عمیق و اساسی انجام شود.


امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه طلاب و روحانیان باید در فعالیت های فرهنگی نقش بیشتری داشته باشند ابراز کرد: طلاب اگر به امور و احکام خود مسلط شوند بار از دوش دیگران برداشته می شود و با مدیریت درست و سنگین و بدون چشم داشت، جلسات آثار و نتایج خوبی را به همراه دارد.


آیت الله علما در ادامه افزود: سعی کنیم که امور و وظایف را با متانت و مدیریت صحیح انجام دهیم و اگر نیت افراد سالم و خالص باشد، رقابت سالمی ایجاد خواهد شد و پس از مدتی شاهد خدمات و فعالیت های خوبی در سطح جامعه هستیم.


وی در پایان با اشاره به اینکه در جامعه سلایق مختلفی وجود دارد اظهار داشت: با اینکه سلایق افراد متفاوت است اما هدف یکی است و باید ارزش های انقلاب و اسلام حفظ شود و این مهم تنها با همکاری و اتحاد افراد محقق خواهد شد./857/302/ب1

ارسال نظرات