۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۲۹۳۶۸۷
حیدرپور:

عربستان باید قصور و کوتاهی خود را بپذیرد/ احتمال ربایش حجاج مفقود مردود است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت عربستان باید مسؤولیت قصور و کوتاهی خود در مدیریت مناسک حج را بپذیرد، گفت: امکان ربوده شدن حجاج مفقود در فاجعه منا وجود ندارد، پذیرش و اعلام این مسئله غیر قابل توجیه، شرایط بسیار سختی را برای خانواده‌های حجاج مفقود ایجاد می‌کند.
عوض حيدرپور نماينده مردم شهرضا در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، عوض حیدرپور در جمع خبرنگاران شهرستان شهرضا اظهار کرد: مهم این است که، ممکن است در سال‌های آتی با رکود بالا مواجه شویم، از همین جهت با توجه به شرایط موجود و لزوم انجام یک جراحی بزرگ اقتصادی، باید از هم اکنون با برنامه ریزی مناسب و استفاده از نظر کارشناسان، زیر ساخت‌های موجود صنایع را حفظ و تقویت کنیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: عمدی بودن حادثه منا جای تأمل دارد و پذیرش این مسأله که فاجعه منا یک برنامه از پیش تعیین شده برای کشتار حجاج بوده باشد، دور از ذهن و غیر قابل پذیرش است.

 

نماینده مردم شهرضا در مجلی تصریح کرد: دولت عربستان در منا سقوط خواهند کرد و این رژیم، در حال حاضر فضای فیزیکی این منطقه را طوری تغییر داده که امکان مقابله با شورش‌های احتمالی وجود داشته باشد.

 

حیدرپور با مردود دانستن احتمال ربوده شدن حجاجی که در آمار مفقودین هستند، تأکید کرد: پذیرش و اعلام این مسئله غیر قابل توجیه، شرایط بسیار سختی را برای خانواده‌های مفقودین ایجاد می‌کند

 

وی در خصوص سرنوشت غضنفر رکن آبادی، دیپلمات ایرانی که جزء حجاج مفقود شده است، اظهار کرد: پذیرش امکان ربوده شدن وی دور از ذهن است.

 

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه دولت عربستان باید مسؤولیت قصور و کوتاهی خود در مدیریت مناسک حج را بپذیرد، گفت: امکان ربوده شدن حجاج مفقود در فاجعه منا وجود ندارد، پذیرش و اعلام این مسئله غیر قابل توجیه، شرایط بسیار سختی را برای خانواده‌های حجاج مفقود ایجاد می‌کند. /868/پ203/ج

ارسال نظرات