۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۲۹۴۱۵۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مسجد سنگر و مرکز تمدن و فرهنگ اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان مسجد را سنگر مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و مرکز تمدن و فرهنگ اسلامی دانست و گفت: در جهت ترویج فرهنگ اسلامی باید جوانان جذب شوند.
 نماينده ولي فقيه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز، در همایش گرامیداشت سالروز بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع علما و روحانیان در خراسان شمالی در رابطه با کانون های فرهنگی و هنری مساجد، که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران نیز از مسجد شروع شد.


وی با بیان این که کانون های فرهنگی وهنری مساجد ظرفیت بزرگی برای تعلیم و تربیت دینی است، افزود: مسجد از صدر اسلام محل تبلیغ و تربیت دین بوده است.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که مسجد سنگر و مرکز تمدن و فرهنگ اسلامی است، عنوان داشت: برای رسیدگی به تمدن اسلامی یک مرکز، باید فعالیت آن مورد توجه قرار گیرد.


وی با تأکید بر این که رویکرد کانون های فرهنگی وهنری مساجد باید جذب جوانان و نوجوانان باشد، اظهار داشت: جوانان و نوجوانان در کانون های فرهنگی وهنری مساجد باید با فرهنگ ولایی تربیت شوند.


فعالان کانون مساجد مجهز به سلاح ایمان باشند
امام جمعه خرم آباد کانون های فرهنگی وهنری مساجد سنگر مقابله با هجمه های دشمنان بیان کرد و گفت: برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، باید فعلان کانون های فرهنگی وهنری مساجد مجهز به سلاح ایمان، معرفت و استدلال باشند.


وی یادآور شد: هدفمند بودن و جذاب بودن برنامه های کانون های فرهنگی وهنری مساجد باید مورد توجه قرار گیرد.


نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به کمبود امکانات و تجهیزات در کانون مساجد اظهار داشت: با این وجود، عملکرد کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان قابل قبول است.


وی در ادامه خطاب به مسؤولان امر تأکید کرد: کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان لرستان باید از نظر امکانات و فضای آموزشی مجهز شوند.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تصریح کرد: فعالیت در سایه عشق و علاقه در کانون مساجد عاملی مهم برای موفقیت این کانون ها است./9459/202/ب1

ارسال نظرات