۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۲۹۵۲۱۲
آیت الله شبستری:

انتخابات نشانه مردم سالاری و قدرت نظام است/ دولت مقابله با رکود را جدی بگیرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر این که دولت باید مقابله با رکود را جدی بگیرد، دولتمردان و مسؤولان کشور را به برخورد صحیح و خوشرویی با مردم توصیه کرد.
تشرف يک بهائي به مذهب تشيع در دفتر آيت‌الله مجتهد شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در همایش آموزشی و توجیهی منطقه ای ستاد انتخابات کشور در تبریز، با اشاره به رکود اقتصادی کشور، اظهار داشت: مقابله با رکود اقتصادی باید جدی گرفته شود تا بخشی از مشکلات مردم رفع گردد.

 

وی با تأکید بر رفتار مناسب و همراه با گشاده رویی نهادهای دولتی و ادارات با ارباب رجوع و مردم شریف ایران، تصریح کرد: خوشرویی با مردم در ادارات و سازمان های مختلف، به جهت ارتباط چهره به چهره اعتماد عمومی نسبت به نظام و حکومت را افزایش دهد.

 

امام جمعه تبریز، تک تک آرای ملت را امانتی در دستان نهادهای مسؤول دانست و ابراز داشت: برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی باید شرایط لازم را برای این موضوع مهم و اساسی به بهترین شکل ممکن فراهم نماییم.

 

وی انتخابات در جمهوری اسلامی ایران را نماد مردم سالاری دینی دانست و افزود: برگزاری 33 انتخابات اعم از ریاست جمهوری، خبرگان رهبری، شوراهای اسلامی و مجلس شورای اسلامی در طول 37 سال گذشته در جهان امری کم نظیر است و شاید نتوان برای آن نظیری سراغ داشت.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این‌که با وجود توطئه ها و دسیسه های مختلف دشمنان مردم در تمامی این انتخابات حضوری پرشور و یکپارچه داشته اند، اظهار داشت: علت این حضور پرشور، مردمی بودن نظام و ارتباط تنگانتگ مردم با نظام است، مردم در صیانت از انقلاب همیشه در صحنه حاضر بوده اند.


وی برگزاری منظم، سالم و بدو از تشنج انتخابات را مورد تأکید قرار داد و افزود: برگزای انتخابات در طول 37 سال بدونه هیچ مشکل امنیتی و در سر موعد نشان دهنده صلابت و قوت نظام و اعتماد و اعتقاد ملت ایران اسلامی به نظام است./854/پ202/ج

ارسال نظرات