۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۲۹۶۱۳۸
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر:

مردم انتظار دارند قوانین الهی در جامعه اجرا شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، گفت: بسیاری از متدینین در جامعه از ما انتظار دارند موضوعات مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اجرایی شود.
حجت الاسلام والمسلمين زرگر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید احمد زرگر، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، پیش از ظهر یک‌شنبه 26 مهر، در همایش نکوداشت فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر، گفت: بسیار خرسندیم که در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که در آن احکام الهی اجرا می‌شود، ضمن این‌که مجلسی در این کشور وجود دارد که قانونی را تصویب کرد تا این احکام در جامعه جاری شود.

 

وی افزود: قانون احیای امر به معروف و نهی از منکر که بر اساس اصل هشتم قانون اساسی باید تصویب می‌شد، از سال 72 تا کنون و با گذشت چندین دولت مغفول مانده بود، اما با نظر جامع شورای نگهبان و تلاش‌های کمیسیون فرهنگی مجلس این قانون به ثمر نشست.

 

حجت الاسلام زرگر، با انتقاد از سخنانی که پیرامون قانون امر به معروف و نهی از منکر مطرح می‌شود، ابراز داشت: بر خلاف تمام ادعاها این قانون بسیار کارشناسانه و بر اساس یک طرح طولانی مدت تدوین و سر آخر به ثمر نشست.

 

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، اظهار داشت: امروز 600 هزار جلد کتاب که قانون امر به معروف و نهی از منکر در آن تدوین شده به سراسر کشور ارسال شده تا همگان با این قانون آشنا شوند./856/203/ب3


 

ارسال نظرات