۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۲۹۶۶۷۴
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

برگزاری همایش طلیعه حضور در حوزه‌های علمیه خواهران لرستان

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی حوزه‌ علمیه خواهران استان لرستان از برگزاری همایش طلیعه حضور در استان خبر داد و گفت: این همایش با شرکت طلاب جدیدالورود برگزار می‌شود.
همايش طليعه حضور

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، گفت: همایش طلیعه حضور هر سال در استان قم برگزار شده است و امسال به دلیل وجود برخی مشکلات در استان ها برگزار می شود.


وی با اشاره به پذیرش 311 طلبه نوورود در مدارس علمیه لرستان افزود: همایش طلیعه حضور با شرکت این طلاب در استان برگزار می شود.


عزیزی در ادامه تصریح کرد: هر سال این همایش در سه ماه نخست سال تحصیلی حوزه های علمیه برگزار شده است و در سال جاری نیز به زودی برگزار می شود.


وی خاطرنشان کرد: در برگزاری همایش طلیعه حضور در استان لرستان از اساتید برجسته استان قم جهت سخنرانی در این مراسم دعوت می شود.


معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به محورهای برگزاری همایش طلیعه حضور عنوان داشت: در این همایش هدف طلبگی، ویژگی های طلبه و نقش طلاب در جامعه مطرح می شود.


وی هدف از برگزاری همایش طلیعه حضور را آگاه سازی طلاب از وظایف خویش و روشن کردن هدف طلبگی برای طلاب جدیدالورود است.


عزیزی با اشاره به راه اندازی جنگ نرم از سوی دشمن و تلاش برای رسیدن به اهداف شوم خویش گفت: امروز طلاب به عنوان سربازان جنگ نرم وظیفه دارند ابتدا نسبت به دسیسه های دشمن آگاه باشند و سپس زمینه آگاه سازی مردم را فراهم کنند.

 

وی با بیان این که با وجود رهبری مقتدر، آگاه و بابصیرت همواره دسیسه های دشمن در عرصه های گوناگون خنثی می شود، افزود: طلاب و حوزه های علمیه به عنوان پشتیبان ولایت و نظام در برابر خنثی شدن توطئه های فرهنگی دشمن از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.


عزیزی در ادامه از اعزام طلاب مدارس علمیه لرستان به مشهد مقدس خبر داد و گفت: تا 19 مهرماه طلاب مدارس علمیه استان در قالب سه کاروان به مشهد مقدس اعزام شدند.


معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان تصریح کرد: بیش از 300 نفر از طلاب مدارس علمیه خواهران استان به مشهد مقدس اعزام شده‌اند./9459/302/ب2

ارسال نظرات