۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۲۹۸۰۴۸
امام جمعه اهر:

عمل به تدابیر رهبر انقلاب در مسأله برجام مانع نفوذ دشمن می‌شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به برنامه نفوذ دشمن، گفت: تدابیر رهبر انقلاب در نامه اخیر به رییس جمهور می‌تواند برنامه نفوذ دشمن را به شرط اجرای دقیق خنثی کند.
حجت الاسلام حاجي زاده امام جمعه اهر

حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر و عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درتبریز، در رابطه با توافق هسته‌ای و برجام اظهار داشت: مقام معظم رهبری در نامه اخیر خود مسائل را روشن و مسیر صحیح را نشان دادند.


وی با اشاره به تذکرات و اعلام خطر مقام معظم رهبری در مورد برنامه نفوذ دشمن در حوزه‌های مختلف کشور، ابراز داشت: دشمن تلاش دارد از رهگذر برجام به داخل کشور نفوذ کند، با توجه به برنامه دشمن جهت نفوذ در کشور مذاکره مستقیم با آمریکا جایز نیست.


امام جمعه اهر ادامه داد: نفوذ دشمن تهدید بزرگ امروز کشور است، دشمن تلاش دارد نفوذ و سلطه خود را بر این مملکت احیا بخشد، رهبری دائماً این نکته را یادآوری می‌کند و از این رهگذر در بحث‌های مذاکره فقط به صورت خیلی محدود اجازه مذاکره با آمریکایی‌ها را صادر کرده است.


وی با بیان این‌که با تمام دنیا مذاکره می‌کنیم و لی با آمریکا نه، خاطرنشان کرد: مذاکره وسیله‌ای برای تحمیل خواسته‌های دشمن است، از این جهت است که رهبری  فقط در قضیه هسته ای به دلایل مشخص با مذاکره موافقت کرده است، اما در عرصه های دیگر اجازه مذاکره نداده اند.


عضو شورای استانی حوزه علمیه تبریز، اظهار داشت: علت موضع گیری‌های رهبری و بیانات ایشان از آن جهت است که آمریکایی‌ها به دنبال نفوذ و سلطه هستند، دولت آمریکا تلاش دارد از این جریان سوء استفاده کند، اما رهبری با دوراندیشی توطئه دشمن را خنثی کردند.


وی انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از مکتب عاشورا دانست و ابراز داشت: دولت آمریکا در مسأله پسابرجام تلاش دارد حضور محوری در منطقه را در دست گیرد، آمریکا سعی دارد تا با حضور جدی در منطقه دست ایران را از منطقه کوتاه کنند تا اهداف والای انقلاب اسلامی ایران را زمین‌گیر کند.


حجت‌الاسلام حاجی زاده ترقی و توسعه کشور و رسیدن به جایگاه والا ار در گرو پیروی از بیانات رهبر انقلاب عنوان و تصریح کرد: توجه به الزامات رهبری در رابطه با برجام می تواند نکات ابهام و راه های نفوذ و خسارت به کشور را بگیرد و مانع شود.


وی با تأکید بر اجرای بندبند نامه‌ رهبر انقلاب درباره برجام، خاطرنشان کرد: تشکیل هیأت قوی و آگاه و هوشمند برای رصد امور ضروری است تا خدای ناکرده اسباب نفوذ برای بیگانگان فراهم نشود و در این میان علاوه بر آگاهی و بصیرت مقام معظم رهبری، نقش خواص و مردم بسیار مهم است و باید مراقب باشند تا زمینه سوء استفاده برای دشمن فراهم نشود و بتوانیم از این توافق بیشتر بهره مند شویم./854/302/ب2

ارسال نظرات