۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۲۹۸۲۷۰

برگزاری مرحله استانی المپیاد علمی طلاب مدارس علمیه خواهران لرستان

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان از برگزاری هفتمین دوره المپیاد علمی طلاب مدارس علمیه خواهران لرستان خبر داد.
مرحله استاني المپياد علمي حوزه هاي علميه خواهران استان

اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، اظهار داشت: المپیاد علمی بین طلاب مدارس علمیه هر سال از سوی مرکز مدیرت حوزه علمیه خواهران برگزار می شود.


وی با بیان این که هفتمین المپیاد علمی طلاب مدارس علمیه خواهران لرستان 14 آبان ماه جاری در استان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این دوره از المپیاد علمی بین طلاب سطح دو استان برگزار می شود.


معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان با اشاره به برگزاری سومین المپیاد علمی بین طلاب سطح سه افزود: المپیاد علمی بین طلاب سطح سه با محوریت فقه و تفسیر برگزار می شود.


وی در ادامه یادآور شد: نام نویسی جهت شرکت در دوره های المپیاد علمی طلاب حوزه های علمیه لرستان آغاز شده است.


مهرابی بیان داشت: از بین طلاب سطح دو و سطح سه علاقمندان به شرکت در المپیادهای علمی می توانند در مدارس علمیه نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.


وی با بیان این که محدودیتی در شرکت طلاب وجود ندارد، ادامه داد: برگزیدگان آزمون المپیاد علمی استان به مرحله کشوری راه می یابند.


معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان خاطرنشان کرد: طلاب سطح دو که در آزمون علمی مرحله کشوری امتیاز کافی را کسب کنند، بدون شرکت در آزمون سطح سه می توانند در مدارس علمیه سطح سه استان ادامه تحصیل دهند.


وی با بیان این که برگزاری آزمون علمی از جمله رقابت های سالمی است که بین طلاب برگزار می شود، اظهار داشت: این آزمون فرصتی است که طلاب توانایی علمی خویش را بسنجند.


مهرابی با اشاره به امکانات رفاهی و آموزشی که در اختیار طلاب قرار می گیرد و فعالیت های گسترده مدارس علمیه خواهران در جهت تقویت سطح علمی و اخلاقی طلاب، گفت: انتظار می رود طلاب از این فرصت ها استفاده کنند و در آینده افرادی مؤثر در جامعه باشند./9459/302/ب1

ارسال نظرات