۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۳۰۰۰۲۵
با اعلام مسؤول دبیرخانه کانون‌های مساجد قزوین؛

برگزیدگان جشنواره قرآنی مدهامتان در قزوین مشخص شدند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اسامی برگزیدگان دهمین جشنواره قرآنی مدهامتان را اعلام کرد.
حجت الاسلام علي رمضاني

حجت‌الاسلام علی رمضانی، مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین با اشاره به دهمین جشنواره قرآنی مدهامتان که روز گذشته در قزوین برگزار شد، گفت: این جشنواره در رشته‌های حفظ 10، 20 و کل قرآن کریم، قرائت، ترتیل و اذان برگزار شد.

 

وی در ادامه با اشاره به برگزاری این جشنواره در مسجد خاتم‌الانبیای قزوین اظهار کرد: پس از رقابت شرکت‌کنندگان در رشته ‌ای مختلف نفرات برگزیده از سوی داوران انتخاب شدند.

 

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اضافه کرد: بر این اساس در رشته حفظ 10 جز قرآن کریم اسماعیل نظری، میلاد میرزاعلی محمدی‌ها و محمدجواد مهجور به ترتیب رتبه برتر تا سوم را کسب کردند.

 

حجت‌الاسلام رمضانی با اشاره به نفرات برتر در رشته حفظ خاطرنشان کرد: در رشته حفظ 20 جز قرآن کریم نیز حسن تاچه بندها، احسان اسفندیاری و سید صادق مجابی به ترتیب رتبه‌های نخست تا سوم را از آن خود کردند.

 

وی در ادامه به نفرات برگزیده رشته قرائت اشاره کرد و یادآور شد: در رشته قرائت داوران سید مصطفی حسینی را به عنوان رتبه نخست، سعید رفعتی نفر دوم و علی غلامی را به عنوان نفر سوم انتخاب کردند و در رشته ترتیل محمدرضا رجبی شاد، علیرضا صحراکاران و مسعود لطفی به ترتیب به عنوان نفرات نخست تا سوم این بخش از مسابقه شناخته شدند.

 

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین افزود: در رشته اذان نیز علی منصوری رتبه نخست این بخش را از آن خود کرد و مهدی جوزی و مراد رفعتی نیز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم این رشته را به خود اختصاص دادند.

 

وی با اشاره به برگزیدگان خواهر این جشنواره قرآنی گفت: در رشته حفظ 20 جز سمیه محمدیان فر، فائزه احمدی و لیلا امیرلو به ترتیب رتبه‌های نخست تا سوم را از آن خود کردند و در رشته حفظ کل قرآن کریم نیز سکینه صفری رتبه نخست، طیبه ضرابی نژاد نفر دوم و سپیده بهرامی نفر سوم این بخش از جشنواره قرآنی مدهامتان شدند.

 

حجت‌الاسلام رمضانی در پایان با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان یادآور شد: شناسایی استعدادها، ترویج انس با قرآن و ایجاد بستری برای فعالیت‌های قرآنی و ترغیب جوانان و نوجوانان به شرکت در برنامه‌های قرآنی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است./955/302/ب3

ارسال نظرات