۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۳۰۰۳۵۵
27 و 28 آبان ماه؛

اجلاسیه مدیران مدارس علمیه استان های خراسان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ اجلاسیه مدیران مدارس علمیه برادران استان های خراسان 27 و 28 آبان‌ماه در مشهد برگزار می شود.
حوزه علميه خراسان

حجت الاسلام مجید نصیرایی، مسؤول دفتر سیاسی حوزه علمیه خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، ضمن اعلام این خبر به برنامه های این دفتر در سطح استان های خراسان اشاره و اظهار کرد: طی ماه گذشته دوره آموزش سیاسی اساتید خواهر استان های خراسان در مشهد برگزار شد.

 

وی با اشاره به حضور 200 تن از اساتید، مدیران ومعاونان فرهنگی مدارس علمیه خواهران در این دوره، گفت: مهارت تربیت سیاسی اجتماعی فرد، خانواده و جامعه، آشنایی با تاریخ سیاسی معاصر، نقش انگلیس در تاریخ معاصر ایران، مرجعیت شیعه در تحولات معاصر، جریان روشنفکری در تحولات معاصر، جریان شناسی تحجر دینی در تحولات قبل و بعد از انقلاب محور مباحثی بود که در قالب سخنرانی و کارگاه در این دوره تبیین شد.

 

مسؤول دفتر سیاسی حوزه علمیه خراسان افزود: الگوهای دشمن شناسی در عصر حاضر، تبیین جایگاه استکبارستیزی در جامعه، مطالبات رهبری در خصوص برجام، استکبارستیزی در اندیشه امام خمینی و روحیه انقلابی و پیشرفت محورهایی است که جهت برگزاری نشست های تحلیل سیاسی به مدارس علمیه پیشنهاد شده است.

 

وی یادآور شد: همچنین در طی سال به مناسبت های مختلف، پیام های تحلیل سیاسی برای مدیران و مسؤولان حوزه علمیه خراسان ارسال می شود./930/303/ب1

ارسال نظرات