۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۳۰۰۵۴۵
معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین:

تیتر یک مصاحبه نباید کل مطالب مصاحبه را تحت الشعاع قرار دهد

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین گفت: اتحاد و برادری اصل نخست در همه تصمیم گیری‌های مردمی، گروهی و جناحی باید باشد و بنده از این اصل به حول قوه الهی دست برنخواهم داشت.
حجت الاسلام علي عباسي

حجت الاسلام علی عباسی معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با انتقاد از دو نشریه‌ای که مصاحبه وی را به گونه‌ای دیگر در رسانه خود انعکاس داده و موجب تشویش اذهان بعضی از بزرگان و سیاسیون را فراهم ساخته است، گفت: این گفت و گو در فضای غیر واقعی و گاهی مسموم موجب برداشت های نادرست شد.

 

حجت الاسلام عباسی انعکاس صحبت‌هایش را شیطنت بعضی از جریانات و هفته‌نامه‌ها دانست و بیان کرد: از مصاحبه بنده به هیچ عنوان انشقاق بین اصول گرایان و یا حذف از دایره ائتلاف اصول گرایان برداشت نمی شود و این نتیجه گیری از شیطنت بعضی از جریانات و هفته نامه‌ها ابراز شده است.

 

تیتر یک مصاحبه نباید کل مطالب مصاحبه را تحت الشعاع قرار دهد

معاون تهذیب حوزه علمیه خطاب به خبرنگاران و اصحاب رسانه و قلم بیان داشت: تیتر زدن یک مصاحبه نباید طوری برداشت شود که کل مطالب مصاحبه را تحت الشعاع قرار بدهد و خبرنگاران نباید برداشت‌های خود را از صحبت‌های مصاحبه شونده بیان کنند بلکه باید صحبت‌های شخص بدون هیچ کم و کاستی ذکر شود.

 

این کارشناس حوزوی در پایان گفت: به نظر بنده اتحاد و برادری اصل نخست در همه تصمیم گیری‌های مردمی، گروهی و جناحی باید باشد و بنده از این اصل به حول قوه الهی دست برنخواهم داشت./838/303/ب3

ارسال نظرات