۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۳۰۰۸۹۸

دیدار مدیر مرکز خدمات آذربایجان شرقی با امام جمعه شهرستان اسکو

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز خدمات استان آذربایجان شرقی و معاون خدمات مسکن مؤسسه مسکن طلاب و روحانیون با امام جمعه اسکو در استان آذربایجان شرقی دیدار و گفت‌وگو کردند.
مرکز خدمات حوزه علميه

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا درتبریز، ظهر امروز حجت الاسلام موسوی مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی و آقای خان احمدی معاون خدمات مسکن مؤسسه مسکن طلاب و روحانیون با حضور در دفتر امام جمعه اسکو با حجت الاسلام مرادپور دیدار و گفت‌وگو کردند.


در ابتدای این دیدار حجت الاسلام ابوالفضل موسوی مدیر مرکز خدمات استان با ابراز خرسندی از این دیدار، ابراز داشت: امیدواریم با همکاری مناسب مرکز خدمات با دیگر نهادها و تحت حمایت امام جمعه شهر اسکو بتوانیم بخشی ازمشکلات مسکن طلاب را حل کنیم.


مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: مرکز خدمات حوزه های علمیه در جهت رفع این مشکل تکیه بر مبلغ پرداختی متقاضیان و اخذ تسهیلات بانکی دارد و از این رهگذر توانسته است این مشکل را تا حدودی رفع کند.


وی با اشاره به تشکیل شوراری سیاست‌گذاری مسکن مرکز خدمات حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی، گفت: این شورا برای پیگیری و استفاده از ظرفیت های استان در دیگر نهادها در زمینه مسکن طلاب برنامه ریزی و تشکیل شده است.


خان احمدی، معاون خدمات مسکن مؤسسه مسکن طلاب و روحانیون نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت مسکن طلاب در کل کشور و استان آذربایجان شرقی ارائه کرد و ابراز داشت: حل مشکل مسکن طلاب در شهرستان ها جزء برنامه های مرکز خدمات حوزه های علمیه در سال های اخیر بوده است.


وی با اشاره به ضرورت احداث اردوگاه‌های فرهنگی و تفریحی ویژه خانواده طلاب، خواستار همکاری ایشان برای استفاده از ظرفیت‌های استان در این خصوص شد و خاطرنشان کرد: با این ظرفیت دیگر خانواده های طلاب در
خصوص مسائل تفریحی دغدغه‌ای نخواهند داشت.


در ادامه جلسه حجت الاسلام مرادپور، امام جمعه اسکو یکی از دغدغه های طلاب را مسأله مسکن دانست و آن را یک نیاز اساسی برای زندگی عنوان و از فعالیت های مرکز خدمات در راستای حل مشکل مسکن طلاب در امسال تقدیر و تشکر کرد آن را یک امر مبارک خواند.


وی قول مساعد داد در صورتی که مرکز خدمات اعلام نیاز و آمادگی برای سرمایه‌گذاری داشته باشد با تمام توان آماده هستند، در کمترین زمان ممکن این ظرفیت را برای سرمایه‌گذاری و احداث اردوگاه فراهم کنند و این برنامه را نیز به نتیجه مطلوب برسانند./854/202/ب2

ارسال نظرات