۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۳۰۱۱۴۵
مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق سوسنگرد خبر داد؛

اعزام 40 مبلغ به کربلا به مناسبت اربعین حسینی

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) سوسنگرد با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی و تردد زوار از مرز چذابه از اعزام 40 مبلغ خبر داد.
حوزه علميه خواهران سيرجان

حجت الاسلام احمد حیدری مدیر مدرسه امام جعفر صادق(ع) سوسنگرد، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تشریح برنامه­ها و فعالیت­های مدرسه امام جعفر صادق به برگزاری دوره اخلاق با همکاری اساتید حوزه اشاره کرد و گفت: این دوره به صورت هفتگی و بیشتر به بحث درباره اخلاق و آداب طلاب و تقویت بعد معنوی طلبه­ها می­پردازد و در این زمینه از مرکز استان نیز اساتید برای تدریس این دوره اعزام می­شوند

 

وی با بیان این که مدرسه علمیه در سال تحصیلی جدید پذیرش نداشته است، گفت: کارهای پژوهشی صورت گرفته در این مدرسه برای آشنایی طلاب با شیوه­های تحقیق، مقاله نویسی و کتاب­نویسی است.

 

این مقام مسؤول با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی و حضور زوار حسینی در مرز چذابه از اعزام 40 مبلغ برای برگزاری نماز جماعت و پاسخ­گویی به مسائل شرعی آنها خبر داده و افزود: در این زمینه نیز اعزام مبلغانی به کربلا برای برگزاری نماز جماعت و پاسخ گویی به مسائل شرعی مد نظر قرار گرفته و این فعالیت­ها را در راستای خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی دانست.

 

حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که در حال حاضر نیز طلاب این مدرسه در هیأت­ها و مساجد به سخنرانی می­پردازند، ادامه داد: با توجه به توصیه­ علما و مرکز استان درباره کتب شهید مطهری دوره بینش مطهر با محوریت کتب این شهید بزرگوار پس از اربعین حسینی برگزار می­شود.

 

مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق سوسنگرد با اشاره به اعزام طلاب در سطح مدارس شهرستان در ماه محرم و مثمر ثمر بودن این طرح در تقویت بنیه اعتقادی و جذب آنها به مساجد افزود: تلاش بر آن است تا کتب  شهید مطهری در مدارس معرفی و به دانش آموزان درس داده شود./9466/302/ب3

ارسال نظرات