۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۳۰۱۴۰۰
مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد لرستان خبر داد؛

ثبت 350 مرکز طرح تلاوت نور در لرستان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد لرستان از ثبت 350 مرکز طرح تلاوت نور به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد.
مسؤول دبيرخانه کانون هاي فرهنگي هنري مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، ظهر امروز، در نشست خبری با حضور جمعی از اصحاب رسانه گفت: اطلاعات 350 مرکز طرح تلاوت نور استان در سایت عمران معنوی مساجد لرستان ثبت شده است.

 

وی افزود: در طرح تلاوت نور استان لرستان اطلاعات مراکز طرح تلاوت، امام جماعت، تعداد قرآن و برنامه های آموزشی و پژوهشی ثبت شده است.

 

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: ثبت اطلاعات مراکز طرح تلاوت نور به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان لرستان و با همکاری کانون تخصصی قرآن در استان صورت گرفته است.

 

وی در ادامه با اشاره به فعالیت خانه های نور اظهار داشت: فعالیت کانون‌ها و خانه های نور با محوریت قرآن و برنامه های قرآنی صورت می گیرد.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که طرح تلاوت نور به صورت روزانه در خانه های نور برگزار می شود، افزود: در این طرح هر روز یک صفحه از قرآن کریم پس از اقامه نماز تلاوت می شود.

 

وی طرح تلاوت نور را از مهم ترین و موفق ترین طرح های قرآنی فراگیر بیان کرد و ادامه داد: امید است در قالب این برنامه های قرآنی و مؤثر بتوانیم به اهداف اصلی خود که همان توسعه و ترویج فرهنگی قرانی است برسیم.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان عنوان کرد: هدف از فعالیت کانون ها و خانه های نور ترویج و توسعه آموزش‌های قرآنی و همچنین ارتقای سطح دانش جوانان است.

 

وی در ادامه یادآور شد: خانه های نور و مراکز قرآنی تقویت و ارتقای مهارت‌های فراگیران قرآن در رشته‌های گوناگون قرآنی برعهده دارند.

 

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: طرح تلاوت نور، تفسیر همراه، جلسات سنتی قرآن، مسابقات قرآنی، شکوفه‌های نور و دیگر فعالیت‌های قرآنی  از جمله فعالیت ها و مسؤولیت خانه های نور است./9459/202/ب3


ارسال نظرات