۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۳۰۱۶۸۷
مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد:

آرامش روحی و روانی انسان در گرو عمل به دستورات قرآنی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد آرامش روحی و روانی انسان را در گرو عمل به دستورات قرآنی بیان کرد و گفت: امنیت اجتماعی به نوعی در سایه آرامش روحی روانی افراد جامعه حاصل می شود.
قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام بهروز شمسی فر، مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد، ظهر امروز در محفل انس با قرآن که در این مدرسه علمیه برگزار شد، گفت: تمسک به قرآن موجب سعادت انسان در دنیا و در آخرت می شود.


وی با بیان این که تعالیم قرآنی دستورات جامع و کاملی برای ابعاد گوناگون زندگی بشر دارد، افزود: با عمل به این دستورات الهی آرامش روحی و روانی انسان حاصل می شود.


حجت الاسلام شمسی فر قرآن و اهل بیت را دو عامل مهم برای سعادت انسان ها دانست و عنوان کرد: پیامبر(ص) نیز بارها تأکید به تمسک به قران داشته است.


وی در ادامه با تأکید بر تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) بیان کرد: معارف الهی و سیره و سنت اهل بیت(ع) چراغ راه انسان ها و نجات از گمراهی است.

عمل به دستورات الهی و تمسک به قرآن راه نجات نسل های جوان است
مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آّباد با اشاره به این که امرزو نوک پیکان دشمن به سوی جوانان و نوجوانان است، ادامه داد: عمل به دستورات الهی و تمسک به قرآن راه نجات نسل های جوان از دام های شیطانی دشمن است.


وی در ادامه با اشاره به نقش تبلیغی طلاب در جامعه و آینده خاطرنشان کرد: فراگیری تعالیم دینی، دستورات الهی و استفاده از آیات قرآنی بهترین ابزار اثرگذار در عرصه تبلیغ است.


حجت الاسلام شمسی فر با تأکید توجه طلاب به فرهنگ قرآنی عنوان داشت: کادر آموزشی مدارس علمیه همواره ترویج فرهنگ قرآنی را در رأس برنامه های آموزشی قرار می دهند.


وی در پایان اظهار کرد: امید است طلاب از تجربه حافظان و قاریان قرآن در زمینه حفظ آیات الهی و موفقیت در این عرصه استفاده کنند.


مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد هدف از برگزاری محافل قرآنی را تقویت فضای معنوی مدارس علمیه، تقویت و ارتقای روحیه معنوی طلاب بیان کرد و گفت: به امید این که در آینده ای نزدیک همه طلاب ما حافظان کل قرآن کریم باشند./9459/202/ب2

ارسال نظرات