۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۳۰۱۷۸۳
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

دشمن با استفاده از نفوذ فرهنگی در صدد حمله به افکار و باورهای ملت است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل، نفوذ فرهنگی دشمنان را خطرناک تر از نفوذ اقتصادی دانست و گفت: دشمن با استفاده از نفوذ فرهنگی در صدد حمله به افکار و باورهای ملت است.
نفوذ و برجام

به گزارش خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام نجات فیاضی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، عصر امروز در نشست با بسیجیان در اردبیل، خاطرنشان کرد: نفوذ فرهنگی و سیاسی ترفندها و توطئه‌های دشمنان برای براندازی نظام و ایجاد خلل در مسیر آن بوده که باید در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی به دنبال حمله به افکار و باورهای ارزشمند مردم ایران هستند، افزود: باید با بصیرت و هوشیاری لازم تمامی ترفندها و دسیسه‌های دشمنان و استکبار را خنثی کرده و زمینه ناامیدی آنها را فراهم کنیم.

 

حجت الاسلام فیاضی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان و مسؤولان سپاه، تصریح کرد: نفوذ فرهنگی دشمنان از نفوذ اقتصادی خطرناک‌تر است و دشمنان ایران اسلامی قسم یاد کرده‌اند که با ارزش‌های فرهنگی و ولایی ما مبارزه کنند ولی باید بدانند که امروز ملت ایران قدرت آمریکا و اسراییل جهانخوار را به افول رسانده است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، بیان کرد: جنگ نرم و هجمه‌های مختلف فرهنگی که دشمنان علیه نظام به راه انداخته‌اند و در صدد نفوذ به باورهای اصیل ملت هستند در صورتی که مورد غفلت قرار گیرد می‌تواند به عنوان آفتی برای نظام بوده و در مسیر توسعه و تعالی آن مشکل ایجاد کند.

 

وی با اشاره به اینکه حمله به افکار و باورهای اصیل مردم ترفند دشمنان برای براندازی نظام است، گفت: برای اینکه بتوانیم در این حوزه اسباب شکست توطئه‌های دشمنان را فراهم کنیم باید مسؤولان فرهنگی و متولیان امر در این حوزه در کنار مردم با آگاهی و بصیرت تمام وارد شده و فتنه‌های دشمنان را شناسایی و روشنگری کنند./937/202/ب1

ارسال نظرات