۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۳۰۱۹۵۲
نماینده اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری:

خدمات سپاه پاسداران سبب ریشه‌کنی محرومیت در منطقه شده است

خبرگزاری رسا ـ مولوی سلامی به خدمات سپاه پاسداران در راستای محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: امروز با خدماتی که سپاه در منطقه انجام می‌دهد و مردم نیز به انجام هر چه بهتر این خدمات کمک می‌کنند، حرکت رو به رشدی آغاز شده است.
مولوي سلامي، نماينده مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، مولوی نذیراحمد سلامی، امروز در همایش «رونمایی از 1235 پروژه عمرانی و 3300 پروژه اقتصاد مقاومتی در سیستان و بلوچستان» که در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد، گفت: سیستان و بلوچستان با توجه به منابع اقتصادی و زمینی و زیرزمینی و با توجه به مرزهای خشکی و دریایی نسبت به سایر استان‌ها شاخص است.

 

نماینده اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: با وجود چنین ظرفیت‌هایی نمی‌توان این استان را محروم نامید هر چند در گذشته، این واژه به کار می‌رفت.

 

وی عنوان کرد: بنده معتقدم ما هیچ محرومیتی از لحاظ منابع، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها نداشته‌ایم، در رژیم گذشته هم بدون تردید مظلوم واقع شدیم نه محروم.

 

مولوی سلامی با اشاره به دلایل مظلوم ماندن سیستان و بلوچستان اظهار داشت: عامل اول مظلومیت استان، دوری از مرکز کشور بوده است، همچنین از عدم توجه رژیم ستمشاهی به مردم مستضعف می‌توان به عنوان عامل دوم نام برد.

 

وی اضافه کرد: سومین عامل این است که از امکانات موجود در استان به خوبی بهره‌برداری کامل و وافی نشد، اگر سیستان و بلوچستان به ظاهر محروم بوده، عدم توزیع مناسب امکانات مزید بر علت بوده است.

 

نماینده اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: نباید از این نکته غافل شد که انسان‌ها نیز از ظرفیت فکری و جسمی خود به درستی استفاده نکرده‌اند اما اکنون آن زمان سپری شده است.

 

وی به خدمات سپاه پاسداران در راستای محرومیت زدایی اشاره و خاطرنشان کرد: امروز با خدماتی که سپاه در منطقه انجام می‌دهد و مردم نیز به انجام هر چه بهتر این خدمات کمک می‌کنند، حرکت رو به رشدی آغاز شده است.

 

مولوی سلامی ابراز داشت: مردم باید از خدمات سپاه در عرصه‌های عمرانی، اقتصادی و آبادی استان و اهداف آن آگاه شوند./831/202/ب2

ارسال نظرات