۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۳۰۲۱۱۲
حجت‌الاسلام پناهیان:

اثر ایستادگی دانشمندان مقابل استکبار بیشتر از ایستادگی عموم مردم است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه گفت: امروز استکبار و صهیونیست به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهند علم در خدمت صلح قرار گیرد دانشمندان نباید زیر سلطه ستمگران رفته و برای آنها کار نکنند زیرا اثر ایستادگی دانشمندان بالاتر از اثر ایستادگی عموم مردم است.
حجت الاسلام عليرضا پناهيان

حجت‌الاسلام پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در پاسخ به این سوال که آیا علم امروز در خدمت صلح برای بشریت است، گفت: تا وقتی سلطه استکبار و صهیونیست بر جهان است علم همواره در خدمت ظلم به بشریت به کار  گرفته می‌شود.

 

 

وی افزود: امروز استکبار و صهیونیست به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهند علم در خدمت صلح قرار گیرد در راستای مقابله با این حرکت باید نخست سلطه آنها از بین برود تا علم کامل در خدمت صلح قرار گیرد.

 

 

این پژوهشگر دینی عنوان کرد: برای مقابله سلطه استکبار و صهیونیست نیر باید عالمان و اندیشمندان جلودار باشد دیگر مردم عادی کوچه و بازار نمی‌توانند این زحمت را برای دانشمندان تقبل کنند.

 

 

حجت‌الاسلام پناهیان در پایان خاطرنشان کرد: دانشمندان باید زیر سلطه ستمگران نرفته و برای آنها کار نکنند و در هر موقعیتی مقابل استکبار و ایادی آنها ایستادگی کنند زیرا اثر ایستادگی دانشمندان بالاتر از اثر ایستادگی عموم مردم است./807/302/ب1

ارسال نظرات