۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹
کد خبر: ۳۰۲۲۸۰
حجت الاسلام ذوالنور:

استکبار جهانی درصدد تفرقه افکنی در جهان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد کنگره شهدای روحانی کشور با اشاره به اهداف استکبار جهانی در منطقه، گفت: استکبار جهانی در صدد ایجاد جنگ‌های نیابتی و تفرقه افکنی در منطقه و جهان اسلام است.
حجت الاسلام مجتبي ذوالنور

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور دبیر ستاد کنگره شهدای روحانی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهداف استکبار جهانی در منطقه، گفت: استکبار جهانی در صدد ایجاد جنگ‌های نیابتی و تفرقه افکنی در منطقه و جهان اسلام است.

وی افزود: آمریکا و استکبار جهانی با اهداف شوم خود، داعش را بر علیه کشورهای اسلامی به کار می‌برند و در این زمینه صدها کشور دنیا به پشتیبانی و حمایت از این گروه تکفیری پرداخته و از طرفی ارتش 84 کشور دنیا در سوریه قرارگاه‌های اطلاعاتی دارند تا از تروریست‌های تکفیری پشتیبانی کنند.

دبیر ستاد کنگره شهدای روحانی کشور بیان داشت: برای ایستادگی در برابر موج هجوم‌های نظام سلطه باید مردانی وجود باشند تا از اسلام و آرمان‌های اسلامی و اهل بیت(ع) تا پای جان خود دفاع کنند.

حجت الاسلام ذوالنور ابراز کرد: ما امروز در دورانی قرار داریم که به ظاهر سفره جنگ برچیده شده در حالی که شاهد جوانانی خداجویی هستیم که شیفته و دلباخته شهادت هستند.

وی افزود: جوانان مدافع حرم با پشت پا زدن به مظاهر دنیا و آرزوهای خود در راه جهاد فی سبیل‌الله قدم نهادند تا مبادا به اسلام و ارزش‌های دینی و فرهنگ اهل بیت(ع) کوچک‌ترین خللی وارد شود و با همه وجود به دفاع از عزت و استقلال مسلمانان در برابر نظام سلطه پرداختند.

دبیر ستاد کنگره شهدای روحانی کشور خاطرنشان کرد: اگر امروز مقاومت جوانان مدافع حرم نبود ما شاهد آن بودیم که پایتخت‌های کشورهای اسلامی در اختیار اشرار و تروریست‌هایی که نظام سلطه آنان را پرورش داده‌اند قرار می‌گرفت به همین دلیل ما مدیون خون شهدای مدافع حرم هستیم./813/ت302/ج1

ارسال نظرات