۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۳۰۲۷۱۳
آیت الله نمازی در دیدار شورای اصولگرایان کاشان:

فرمایشات رهبر انقلاب مبتنی بر قرآن و تجربه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در رابطه با آینده جهان و اسلام، گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، مبتنی بر قرآن و تجربه است.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان، یکشنبه شب در دیدار اعضای شورای اصولگرایان شهرستان کاشان تأکید کرد: در عرصه کار سیاسی و فعالیت های سیاسی هم باید هوشیار بود و هم باید سعه صدر داشت و آستانه تحمل نیز باید بالا باشد.

 

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر داشتن بصیرت یاد آور شد: ما برای برنامه ریزی ها و تصمیم گیری باید کمربندها را محکم ببندیم و برای فعالیت های خود تحت تأثیر شایعات و ان قلت ها و حرف و حدیث ها قرار نگیریم و با بصیرت به حرکت خود ادامه دهیم.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه همه ما باید در راه اسلام به شهادت برسیم بیان کرد: عزیزان من برآورد و پیش بینی که از اوضاع کنونی جهان دارم این است که برای اسلام و در راه پاسداری از اسلام و نظام و ولایت همه باید به شهادت برسیم.

 

آیت الله نمازی گفت: وضعیت کنونی جهان و اوضاع و احوال ما در جهان و نظام های سیاسی و نظام های بین المللی به گونه ای است که تهدیدات دشمنان اسلام روز به روز در حال افزایش است.

 

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در رابطه با آینده جهان و اسلام گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، مبتنی بر قرآن و تجربه است.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین از صهیونیست جهانی به عنوان بزرگترین دشمن اسلام و مسلمانان نام برد و افزود: صهیونیست ها به خون همه مسلمانان تشنه هستند و ما را به این راحتی رها نمی کنند./1307/202/ب1

ارسال نظرات