۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۳۰۲۹۲۹
استاد حوزه علمیه مطرح کرد؛

لزوم هوشیاری در برابر خط نفوذ فرهنگی و رسانه ای دشمن در کشور

خبرگزاری رسا - استاد حوزه علمیه با تقدیر از هوشیاری مأموران اطلاعات سپاه در دستگیری عناصر نفوذی دشمن در کشور، گفت: باید در برابر خط نفوذ دشمن که با فعالیت در حوزه فرهنگی و رسانه‌ای در صدد تغییر نگرش و باورهای ملت هستند، هوشیار بود.
حجت‌الاسلام عباس بابائيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عباس بابائیان، استادحوزه علمیه امشب در جمع بسیجیان فعال بخش بابلکنار در مسجد جامع مرزیکلا با اشاره به طرح ریزی دقیق دشمن برای نفوذ در داخل کشور، گفت: یکی از دقیق ترین حوزه طراحی شده دشمن در زمینه نفوذ به کشور در حوزه فرهنگی و رسانه است.

 

وی افزود: مقام معظم رهبری چندی پیش در خصوص بزک کردن چهره آمریکا در کشور و تغییر اذهان ملت در خصوص آمریکا هشدار دادند و دستگیری های اخیر برخی از فعالان رسانه ای نفوذی استکبار در کشور، این خط را نشان داد.

 

نماینده سابق ولی فقیه در منطقه چهارم دریایی سپاه زمینه نفوذ های سیاسی و امنیتی را در زمان کنونی از حوزه فرهنگ دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولین نباید در کشور به گونه ای رفتار کنند که دشمن به اجرای نقشه های خود در کشور و ایجاد رخنه در انقلاب به منظور نفوذ امیدوار شود.

 

وی بر لزوم تلاش برای کارهای فرهنگی به منظور مقابله به ناتوی فرهنگی دشمن تاکید کرد و ادامه داد: کار فرهنگی صحیح و پایدار کاری است که انسانی مؤمن، متخلق به آداب اسلامی، انقلابی، معتقد به آرمان‌ها، دوستدار کشور و نظام اسلامی و دارای بصیرت و عمق دینی و سیاسی تربیت شود.

 

 حجت الاسلام بابائیان بصیرت دینی و سیاسی را برای جوانان و جلوگیری از لغزش‌ها بسیار مهم دانست و تصریح کرد: علت لغزش بسیاری از افراد در فتنه‌ی 88 نداشتن بصیرت بود زیرا انسان بی بصیرت نمی تواند راه درست را در فتنه ها تشخیص دهد.

 

وی انسان های خود کم بین را در امور تصمیم گیری های کشور خطرناک دانست و افزود: خودکم‌بینی، دست‌کم گرفتن توانایی های داخلی، سست بودن ایمان به کمکهای خداوند و در نظر نگرفتن قدرت بزرگ ملت مقاوم ایران باعث می شود که انسان با کوچکترین اخم دشمنان خود را ببازد و راه را برای نفوذ دشمنان فراهم سازد.

 

استاد حوزه علمیه با تاکید بر تربیت نیروهای موثر در تراز انقلاب اسلامی، گفت: تربیت جوانان معقتد به استقلال فکری، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی برای جهش بزرگ ملت ایران پس از این برهه حساس می تواند ما را به قله های بزرگ پیشرفت برساند.

 

وی با تقدیر از هوشیاری ماموران اطلاعات سپاه در برخورد با عناصر نفوذی و مزدوران دشمن در کشور، اظهار داشت: بسیاری از لطمات انقلاب از وجود نیروهای نفوذی است که در بدنه نظام اسلامی به عنوان جاسوس و ستون پنجم دشمن عمل می کنند و به نظام اسلامی ضربه وارد کردند.

 

حجت الاسلام بابائیان وحدت ملی و تبعیت ملت ایران از ولایت را عنصر بازدارنده در مقابل توطئه های دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: تا نیروهای انقلابی مطیع ولایت در این کشور زنده هستند نقشه های شیطان بزرگ برای تغییر ماهیت نظام اسلامی محقق نمی شود./1313/202/ب2

ارسال نظرات