۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۳۰۳۱۶۹
حجت الاسلام والمسلمین قرائتی:

دشمن از اتحاد و آگاهی ملت ایران اسلامی در هراس است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با بیان این که دشمن از اتحاد و آگاهی ملت ایران اسلامی در هراس است، گفت: امروز ملت بزرگ ایران اسلامی باید با تقویت این اتحاد و آگاهی ارزشمند و همچنین گسترش آموزه های دینی، دشمن و بدخواهان را بیش از پیش ناامید کند.
حجت الاسلام محسن قرائتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور بعد از ظهر امروز سه شنبه 26آبان در همایش لحظه های قرآنی که در کانون امام علی(ع) اراک برگزار شد، بیان کرد: انسان‌ها باید با هوشمندی، علم مفید را تشخیص داده و شبانه روز برای دستیابی به آن تلاش کنند.

 

تقویت گفتمان دینی و فرهنگی

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با بیان این که دشمن از اتحاد و آگاهی ملت ایران اسلامی در هراس است، گفت: امروز ملت بزرگ ایران اسلامی باید با تقویت این اتحاد و آگاهی ارزشمند و همچنین گسترش آموزه های دینی، دشمن و بدخواهان را بیش از پیش ناامید کند.

 

رییس ستاد اقامه نماز کشور در رابطه با مهم‌ترین نیاز کشور در برابر توطئه های دشمنان، گفت: تقویت گفتمان دینی و فرهنگی و ایجاد فضای مناسب برای رشد نسل جوان با پاسخ های منطقی و علمی مبتنی بر واقعیت های دین مبین اسلام به آسانی نقشه های شوم دشمنان را خنثی می کند.

 

تقویت نهاد های تعلیم و تربیت راه ایستادگی در برابر دشمن است

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی، تجهیز نیروهای انسانی در کانون های فکر و دانایی نظیر دانشگاه ها و نهاد تعلیم و تربیت به علوم انسانی بهترین راه مقابله با بدخواهان دانست و اظهار کرد: تقویت نهاد های تعلیم و تربیت راه ایستادگی در برابر دشمن است.

 

رییس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به این که معلمان و اساتید دانشگاه ها تاثیر مستقیم بر شخصیت پردازی، روحیه و انگیزه نسل جوان دارند، اظهار داشت: معلمان و اساتید دانشگاه ه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید در کنار دانش و مهارت علمی خود را نیز به ارزش های دینی و معنوی و علوم اسلامی مجهز کنند.

 

نهادینه کردن مولفه های دینی و عقیدتی راه مقابله با جنگ نرم دشمن

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی یکی از راه های جنگ نرم را تمرکز بر سستی اعتقادات و فرهنگ دینی و ملی دانست و خاطرنشان کرد: راه مقابله با چنین جنگ نرمی، نهادینه کردن مولفه های دینی و عقیدتی، پاسخگویی به شبهات جوانان و تقویت پیوست های فرهنگی و فکری است.

 

معلمی شغل انبیاء الهی است

رییس ستاد اقامه نماز کشور با بیان این که معلمی شغل انبیاء الهی است، خاطر نشان کرد: در ایران اسلامی معلمان هدایتگران آینده ساز کشور هستند و انتقال داشته های فرهنگی و اسلامی به این قشر از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در ادامه بیان داشت: معلمان و اساتید دانشگاه ها باید جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را فرزندان خود دانسته و لحظه به لحظه زندگی آنها را زیر نظر داشته باشند.

 

شایان ذکر است، شرکت در همایش نماز، قرآن و عترت و دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از دیگر برنامه های سفر حجت الاسلام والمسلمین قرائتی به شهرستان اراک است./842/202/ب3

 

ارسال نظرات