۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۳۰۳۹۵۶
معاون فرهنگی سازمان اوقاف آذربایجان شرقی:

روند اجرایی سی و هشتمین دوره از مسابقات استانی قرآن بهبود یافته بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام وحدت مشهوری با اشاره به سی و هشتیمن مسابقات استانی قرآن کریم، از بهبود روند اجرایی این دوره از مسابقات خبر داد.
حجت الاسلام وحدت مشهوري، معاون فرهنگي و اجتماعي اداره کل اوقاف و امور خيريه آذربايجان شرقي

حجت الاسلام وحدت مشهوری معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به سی و هشتیمن مسابقات استانی قرآن کریم، از بهبود روند اجرایی این دوره از مسابقات خبر داد.


وی با اشاره به نظر سنجی انجام شده از داوران و متسابقین این دوره از مسابقات، افزود: طبق این نظر سنجی روند اجرایی این مسابقات از بهبودی مناسبی برخوردار بود، روند اجرایی این دوره از مسابقات نسبت به مسابقات سال های گذشته است.


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، برگزاری برخی کلاس های آمادگی را یکی از مهمترین اقدماتی که توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در این مسابقات دانست و ابراز داشت: این کلاس ها باعث ارتقاء سطح کیفی مسابقات شد.


وی ادامه داد: قبل از برگزاری مسابقات کلاس های الزامی در راستای آمادگی هر چه بیشتر متسابقین برای حضور در مسابقه مورد نظر بود، این طرح و برنامه باعث شد تا شاهد افزایش سطح کیفی و علمی متسایقین شده که در روند اجرای مسابقات قابل مشاهده بود.


حجت الاسلام مشهوری افزود: اعلام نتایح بر روی سن از دیگر ابتکارات انجام شده  در این دوره از مسابقات بود که بعد از اتمام بخش متسابق مورد نظر، رتبه مشخص می شد که باعث ایجاد حس و شور رقابت در بین متسابقین شده و عامل ارتقای سطح کیفی مسابقت بود.


وی از دیگر ابتکارات این دوره از مسابقات را برگزاری کلاس های ویژه از سوی اداره اوقاف برای دارندگان رتبه های برتر عنوان و تصریح کرد: این کلاس ها با هدف ایجاد آمادگی بیشتر در مسابقات کشوری قرآن کریم برنامه ریزی شده است.


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور با بیان این‌که نفرات برتر علاوه بر اعلام در اختتامیه از طریق برنامه اندروید و سایت سازمان نیز اعلام خواهد شد، گفت: برای دارندگان رتبه های برتر آرزوی توفیق در مسابقات کشوری و برای دیگر عزیزان امید پیشرفت را داریم.


وی مسابقات قرآن را زمینه ساز ترویج و انس بیشتر جامعه با قرآن کریم دانست و تأکید کرد: انس با قرآن، قرائت و آشنایی با مفاهیم قرآنی زمینه سازی یک جامعه قرآنی است، انس با قرآن باعث خواهد شد تا به یک جامعه قرآنی دست پیدا کنیم./854/302/ب3

ارسال نظرات