۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۳۰۴۱۰۹

شرح برنامه‌های محرم امسال که از سوی جامعه المصطفی در پاکستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تربیتی نمایندگی جامعة المصطفی العالمیه در پاکستان، گزارشی از برنامه های مدارس تابعه المصطفی ویژه ماه محرم امسال را در این کشور، ارائه کرد.
علي اعوان، معاون فرهنگي تربيتي نمايندگي پاکستان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام لیاقت علی اعوان، معاون فرهنگی تربیتی نمایندگی پاکستان، عنوان داشت: در دھه اول محرم الحرام، برنامه ویژه ای از ساعت ٨ تا ١١ صبح، در سه کلاس برگزار می گردید و از ساعت 5 تا ٩ هر شب نیز مجلس عزاء برگزار می گردید.

 

معاون فرهنگی تربیتی نمایندگی پاکستان افزود: تلاوت زیارت عاشورا، نماز جماعت و سخنرانی توسط حجت الاسلام آقای سید احمد نقوی با موضوع "چرا ولى برحق تنھا می ماند"، برنامه بعد از ظهرنمایندگی بود که با استقبال چشمگیر خواهران مواجه شد.

 

وی در ادامه به تشریح برنامه های محرم الحرام درمدرسه برادران اسلام آباد پرداخت و اظهار داشت: در بخش برادران نیز کارگاہ پنج روزہ در دہ اول محرم الحرام برگزار شد. در این کارگاہ از اساتید برجسته حوزہ استفادہ شد که بین طلاب مورد استقبال قرار گرفت.

 

حجت الاسلام لیاقت علی اعوان، خاطرنشان کرد: کارگاه ابعاد نهضت حسینی در پنج جلسه با حضور حجت الاسلام آقای ثاقب اکبر و کارگاه پنج روزه شرح خطبات امام حسن(ع) با حضور حجت الاسلام آقای زاهد حسین زهدی، از جمله برنامه های برگزار شده است.

 

معاون فرهنگی تربیتی نمایندگی پاکستان در پایان یادآور شد: برگزاری زیارت عاشورا و سخنرانی توسط حجت الاسلام آقای سید صادق نقوی و مذاکرہ علمی با موضوع عاشورا  با حضور اساتید مدرسه، از دیگر برنامه های مدرسه برادران اسلام آباد به شمار می آمد./1330/د101/ف

 

منبع: مرکز خبر و اطلاع رسانی جامعةالمصطفی العالمیة

ارسال نظرات