۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۳۰۵۰۱۶
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

اجتماع بسیجیان، یأس و نامیدی دشمن را به دنبال دارد

خبرگزاری رسا ـ سردار معروفی گفت: تجمع بسیجیان، برای دشمن پیام یأس و نا امیدی و برای جامعه خودی پیام امید، ایستادگی و مقاومت را به همراه دارد که این جزء افتخارات بزرگ نظام اسلامی است.
سردار حسين معروفي، فرمانده سپاه سلمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، سردار حسین معروفی، امروز در اجتماع 10 هزار نفری بسیجیان زاهدان یا عنوان «شکوه ایستادگی» که در مصلی قدس برگزار شد، گفت: هر کس بخواهد بصیرت بسیج را بفهمد از خیل شکوه و ایستادگی امروز بسیجیان متوجه آن می شود.

 

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: این تجمع برای دشمن پیام یأس و نا امیدی و  برای جامعه خودی پیام امید و ایستادگی و مقاومت به همراه دارد ما امروز در سراسر استان سیستان و بلوچستان تجمع سازمان یافته ده‌ها هزار نفری بسیجیان را داریم که جزء افتخارات بزرگ نظام اسلامی است.

 

وی با اشاره به آمادگی نیروهای بسیجی تأکید کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس که اردوگاه شرق و غرب جنگی نابرابر را بر ما تحمیل کردند هیچ گاه تعداد گردان‌های حضور یافته از 300 عبور نکرد اما امروز به فضل الهی و با مدیریت امام عظیم الشان انقلاب و مقام معظم رهبری و بصیرت نافذ ملت ایران بالای دو هزار گردان سازمان دهی شده و پا به کار در سازمان بسیج مستضعفین آماده دفاع از ایران اسلامی است.

 

سردار معروفی با تأکید بر سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان بسیجی ذکر دو نکته را حائز اهمیت برشمرد و خاطرنشان کرد: آفت‌های بسیج را باید مواظبت کرد؛ پایه و اساس بسیج توکل و حسن ظن به خدای متعال و از هیچ کس جز خدا نترسیدن است.

 

وی دومین نکته را غفلت دانست و اظهار داشت: در امورات داخلی و خارجی مواظبت کنیم و بی‌خیال نباشیم به دنبال رزق و برق دنیایی نباشیم چرا که سبک زندگی بسیجی باید سبک زندگی اسلامی ایرانی و طراز انقلاب باشد.

 

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به سه اولویت مقام معظم رهبری برای بسیجیان اشاره کرد و اذعان داشت: تقوا، طهارت درونی، توکل به خدا و ارتباط با قدرت لایزال الهی و استحکام درونی و نلغزیدن و نلرزیدن یکی از این اولویت‌ها است.

 

وی دومین اولویت را غفلت یعنی نقطه مقابل بصیرت خواند و تصریح کرد: بسیجی باید صحنه داخلی و خارجی را خوب رصد کند و هدف‌گذاری دشمن در داخل و خارج را جویا شود تا بتواند و ظیفه اش را به خوبی انجام دهد.

 

سردار معروفی گفت: بسیجی به عنوان بزرگترین قدرت سازمان یافته مردمی، با انگیزه الهی انسانی که همه چیز را برای خدا می‌خواهد  به دنبال حفظ کرامت ملت ایران و گسترش و توسعه فرهنگ مصونیت و فرهنگ جهاد و شهادت و همچنین حفظ تمامیت ارضی و امنیت معنادار برای ملت ایران است./831/203/ب1

ارسال نظرات