۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۳۰۸۴۱۱
رییس ستاد انتخابات خبر داد؛

نام نویسی از داوطلبان انتخابات مجلس در 207 حوزه انتخابیه اصلی و بیش از هزار حوزه انتخابیه فرعی

خبرگزاری رسا ــ رییس ستاد انتخابات کشور، گفت: ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی با دستور وزیر کشور در 207 حوزه انتخابیه اصلی و 1063 حوزه انتخابیه فرعی آغاز شد.
محمدحسين مقيمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد حسین مقیمی رییس ستاد انتخابات کشور امروز در جمع خبرنگاران در خصوص نخستین روز ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، گفت: امروز ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی با دستور وزیر کشور در 207 حوزه انتخابیه اصلی و 1063 حوزه انتخابیه فرعی آغاز شد.

 

وی افزود: با توافق وزارت کشور و شورای نگهبان هیات اجرایی خبرگان و مجلس شورای اسلامی یکسان شدند.

 

رییس ستاد انتخابات کشور در پاسخ به سوال خبرگاری مبنی بر اینکه آیا یکی شدن هیات‌های اجرایی سبب تاخیر در بررسی صلاحیت‌ کاندیداها می‌شود یا نه، عنوان کرد: هیات‌های اجرایی خبرگان رهبری صرفا کار ثبت‌نام را انجام می‌دهند اما بررسی صلاحیت‌ها به طور کلی بر عهده شورای نگهبان است و معتمدین هیات‌های اجرایی تمام زمان خود را قرار دادند تا مرحله اول تایید صلاحیت‌های داوطلبان را انجام دهند.

 

مقیمی در پایان با اشاره به برخی مشکلات در خصوص کامل نبودن مدارک ثبت‌نام کنندگان؛ خاطرنشان کرد: ما از داوطلبان درخواست می‌کنیم که برای ثبت‌نام به مرور مراجعه کنند تا ما در تمام این ساعت‌ها بتوانیم ثبت‌نام را انجام دهیم، همچنین حتما مدارک لازم را به همراه داشته باشند که در روند ثبت‌نام خللی ایجاد نشود./807/پ202/ج  

ارسال نظرات