۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۳۰۹۵۴۲
مدیر مدرسه علمیه چهارده معصوم برازجان:

حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات، مهم و دشمن‌شکن است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه چهارده معصوم برازجان گفت: حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات 7 اسفند، بسیار مهم و دشمن‌شکن است که همگان باید با داشتن بصیرت به انتخاب فرد اصلح رأی خویش را به صندوق بیندازند.
حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات، مهم و دشمن‌شکن است

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام محمد جوکار مدیر مدرسه علمیه چهارده معصوم(علیهم‌السلام) برازجان، ظهر امروز در مسجد این مدرسه با اشاره به فرمایشات عالمانه رهبر معظم انقلاب در جمع ائمه جمعه سراسر کشور، گفت: رهبری انقلاب همگان را به شناخت صحیح از این عصر رهنمون ساختند و بی‌تردید مردم ایران در آستانه یک امتحان بزرگ و حساس به نام انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی قرار دارند.

 

وی افزود: باید در هرجایی که هستیم تلاش کنیم و برای بالا بردن سطح بصیرتی مردم قدم برداریم، چراکه به استناد قرآن، خداوند سرنوشت هیچ گروهی را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آن قوم و گروه خود بخواهند سرنوشت خویش را تغییر دهند.

 

حجت‌الاسلام جوکار با اشاره به فرمایشات معظم له در خصوص حق‌الناس، بیان داشت: حق‌الناس تنها این نیست که فقط هنگام خواندن آراء و ثبت و ضبط نتایج، بایستی آن را مراعات کرد، بلکه افرادی که صلاحیت ورود به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را ندارند، نباید به چنین صحنه حساس تصمیم‌گیری وارد شوند.


 

مدیر مدرسه علمیه چهارده معصوم(علیهم‌السلام) برازجان ابراز داشت: حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات 7 اسفند، بسیار مهم و دشمن‌شکن است که همگان باید با داشتن بصیرت به انتخاب فرد اصلح رأی خویش را به صندوق بیندازند.


 

 

وی ادامه داد: همگان آگاه باشند که دشمن بیکار ننشسته و صبح و شام به دنبال نفوذ و فتنه‌ای جدید است که می‌بایست هوشیار باشیم، تا در این فتنه‌ها روسفید خارج شویم./846/203/ب1

ارسال نظرات