۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۳۰۹۵۸۲
معاون حوزه علمیه مازندران:

دست های پنهان آمریکا و صهیونیست ها در اعدام آیت الله نمر به وضوح قابل مشاهده است

خبرگزاری رسا ـ معاون حوزه علمیه مازندران با بیان این که دست های پنهان رژیم صهیونیستی و آمریکا در جریان به شهادت رساندن این عالم مبارز به وضوح قابل مشاهده است، گفت: آل سعود با اعدام شیخ نمر تلاش کرد انتقام شکست های متعدد خود را در سوریه و عراق بگیرد.
معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علميه مازندران

حجت الاسلام سید ابوالحسن میرعمادی معاون حوزه علمیه مازندران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری  ضمن تسلیت شهادت شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان، این اقدام آل سعود را زمینه ساز زوال و نابودی کامل این رژیم جنایت کار دانست.

 

وی با بیان این که دشمنان اسلام باید بدانند با شهادت شخصیت هایی همچون شیخ نمر و به اسارت گرفتن عالمانی همچون شیخ زکزاکی نمی توانند چراغ پر نور اسلام ناب را خاموش کنند، افزود: شیعه هر روز در جهان مقتدتر و صلابت تر از گذشته می شود و همین موجب هراس دشمنان شده است.

 

معاون حوزه علمیه مازندران با بیان این که هر روز که می گذرد ماهیت پلید و جنایت کار آل سعود بیشتر برای ملت های آزادی خواه جهان روشن تر می شود، بیان داشت: امروز این رژیم ظالم منفورترین حکومت در نزد ملت های جهان است.

 

حجت الاسلام میرعمادی با بیان این که دشمنی جبهه کفر با اسلام پایان ناپذیر است، تصریح کرد: به تعبیر قرآن مادامی که شعار اسلام ناب را سر دهیم، دشمنان اسلام هرگز از امت اسلام راضی نخواهند شد.

 

وی، ایران هراسی را هدف اصلی آل سعود دانست و با اشاره به فعالیت رسانه های دولت سعودی در این جهت تصریح کرد: امروز آل سعود تلاش می کند با هوچی گری بر جنایت های خود در یمن، سوریه، بحرین و دیگر کشورهای جهان سرپوش بگذارد.

 

معاون حوزه علمیه مازندران، شیعه هراسی را هدف دوم آل سعود معرفی و خاطرنشان کرد: این روح استکبارستیزی جریان تشیع است که دشمن را عصبانی می کند.

 

حجت الاسلام میرعمادی هدف دیگر خاندان آل سعود را جنگ داخلی قدرت بیان کرد و با اشاره به جنایات آل سعود در یمن افزود: آل سعود زوال خود را مشاهده می کند از این رو است که دست به جنایت می زند.

 

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که امروز نگاه همه مستضعفین و مسلمانان عالم به هدایت مقام معظم رهبری است، افزود: باید جایگاه مرجعیت، ولایت و رهبری ایران اسلامی را قدر بدانیم و به وجود این نعمت بزرگ افتخار کنیم.

 

معاون حوزه علمیه مازندران با اشاره موضع قاطع امام خمینی(ره) در خصوص آل سعود، گفت: امروز شاهدیم که سخنان ارزشمند امام راحل در این زمان دوباره در اذهان تداعی شد و دیدیم که عربستان خونخوار که جایگاه داعشی‌ها و تکفیری‌ها شده با اعدام این مرجع شیعیان عملً بر کلام حضرت امام صحه گذاشته است.

 

حجت الاسلام میر عمادی با بیان این که دست های پنهان رژیم صهیونیستی و آمریکا در جریان به شهادت رساندن این عالم مبارز به وضوح قابل مشاهده است، افزود: آل سعود با اعدام شیخ نمر تلاش کرد انتقام شکست های متعدد خود را در سوریع و عراق بگیرد.

 

وی با تأکید بر این که انتظار همه ما از دستگاه دیپلماسی کشور پاسخی قاطعانه به این جنایت آل سعود است، ادامه داد: باید تلاش شود تا صدای ملت بزرگ ایران به مجامع بین المللی برسد.

 

معاون حوزه علمیه مازندران با بیان این که آل سعود حتم بداند که عواقب این اقدام شنیع دامن آنها را خواهد گرفت، گفت: امت اسلامی به حتم در این خصوص ساکت نخواهند نشست و به حتم پاسخ محکمی به سعودی های جنایت کار خواهن داد.

 

وی ادامه داد: باید مسلمانان آزادی خواه وحدت و انسجام خود را حفظ کنند و با حضور در مجامع ضمن اظهار همدردی با خانواده شیخ نمر با شعار مرگ بر آل سعود و مرگ بر آل یهود تنفر خود را از این عمل وقیحانه ابراز کنند./950/302/ب3

ارسال نظرات