۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۳۰۹۶۱۱
نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف مطرح کرد؛

تعداد بالای داوطلبان خبرگان برای ایجاد مشکل در کار شورای نگهبان است/ برخی اشخاص با سکوت خود به فتنه گران کمک کردند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام طالب پور با اشاره به ابعاد مختلف نفوذ دشمن در کشور، انتخابات اسفندماه را تنگه احد کشور و بسیار سرنوشت ساز توصیف کرد و گفت: انقلاب ما یک انقلاب مردمی و دینی است و تا زمانی که دست از اسلام و قرآن برنداریم دشمنی‌ها با ما ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام طالب پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محسن طالب‌پور، امشب در آیین بزرگداشت سردار شهید کریمی در مسجد قبا ملک شهر، با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا باید همواره سرلوحه زندگی ما باشد، گفت: شهدا از چند نظر بر ما حق دارند، ابتدا اینکه آنها همه هستی و زندگی خود را برای دین خدا و در راه خداوند فدا کردند، آنها در پیشگاه خداوند بالاترین جایگاه را دارند و تکریم شهدا در حقیقت تکریم و تعظیم خداوند است.

 

حجت الاسلام طالب پور در ادامه خاطرنشان کرد: اگر امروزه عزت و امنیت و آسایش داریم مدیون شهدا و فداکاری‌های آنها هستیم، شهدا از هستی خود برای برای دفاع از کشور نمی‌گذشتند امروزه مشخص نبود ما چه سرنوشتی داریم و چه شرایطی بر کشور ما و بر زندگی ما حاکم بود، خداوند در قرآن شهدا را زنده و حاضر و ناظر ذکر کرده است.

 

وی با اشاره به شرایط کنونی کشور اظهار کرد: در برابر شهدا، انقلاب اسلامی، امام خمینی و رهبر معظم انقلاب وظایف سنگینی بر عهده ما است، باید شرایط و وضعیت دشمنان را بسنجیم و بدانیم که ما نیز باید چگونه باشیم و چه وظایفی برعهده داریم، انقلاب اسلامی بزرگ ترین تحول سیاسی قرن گذشته است که شرایط سیاسی جهان را دچار دگرگونی کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف تصریح کرد: انقلاب ما دارای دو ویژگی است، یکی مردمی بودن و دیگری دینی بودن است، در دنیا انقلاب‌های بسیاری رخ داده است که یا ارتباطی با دین نداشته‌اند و یا اینکه ضد دین بوده‌اند، علت اصلی اینکه انقلاب ما دشمنان بسیاری دارد این است که انقلاب ما دینی و برپایه آموزه‌های اسلامی است و داشتن چنین دشمنانی برای این انقلاب طبیعی است.

 

حجت الاسلام طالب پور ادامه داد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور ما حکومتی مردمی وجود نداشت و همه چیز تحت کنترل بیگانگان بود، انقلاب اسلامی موجب شد تا دست دشمنان از کشور ما کوتاه شود و به همین دلیل است که دشمنان تحمل انقلاب اسلامی را ندارند و در تلاش هستند تا آن را از بین ببرند، اگر انقلاب ما دینی نبود از سوی دشمنان راحت‌تر پذیرفته می‌شد و حتی اگر انقلاب ما اسلامی نبود ممکن بود رفتار دشمنان با ما به صورت دیگری باشد.

 

دشمنان از ابتدای انقلاب به دنبال نابودی آن بوده‌اند

وی با اشاره به تلاش دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی برای نابودی و شکست دادن انقلاب اسلامی، تصریح کرد: دشمنان در دو سال ابتدایی انقلاب اسلامی که دورانی سخت و پر از مشکلات بود از طریق جنگ نیمه سخت و توطئه‌های نظیر کودتا، حمایت از منافقین در کردستان و ترور کردن شخصیت‌ها، تلاش کردند تا انقلاب نوپا و جوان ما را از پا در بیاورند.

 

نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف دینی بودن و مردمی بودن را راز پیروزی انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌ها و دشمنی‌ها دانست و اظهار کرد: پس از اینکه دشمنان از طریق جنگ نیمه سخت نتوانستند انقلاب اسلامی را شکست دهند وارد جنگ سخت شدند و هشت سال جنگ را بر کشور ما تحمیل کردند.

 

وی در ادامه افزود: جنگ به صورت مستقیم از سوی عراق در حالی آغاز شد که صدام قصد داشت ایران را طی یک هفته به تسخیر ارتش خود درآورد اما مردم ما برپایه الگوهای دینی و اعتقادی خود و آرمان‌هایی که داشتند 8 سال در برابر دشمنان مقاومت و ایستادگی کردند و پس از 8 سال به دلیل برخی شرایط و مسائل امام خمینی جام زهر را نوشیدند و این مطلب را اعلام کردند که جام زهر را می‌نوشم و قطع نامه را قبول می‌کنم.

 

حجت الاسلام طالب پور با اشاره به شکست نقشه‌های دشمن در جریان هشت سال جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: پس از جنگ دشمنان از جنگ با ما نا امید شدند، آنها طی بررسی‌های خود به نتیجه رسیدند که باید از طریق جنگ نرم به مبارزه با انقلاب اسلامی بپردازند و راه مقابله و آسیب زدن به انقلاب اسلامی را در جنگ نرم یافتند.

 

نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف خاطرنشان کرد: دشمنان عواملی که موجب پیروزی و پایداری انقلاب اسلامی شد را سه چیز می‌دانند، اول اینکه آنها به خوبی می‌دانند که ایرانیان براساس اعتقادات، مبانی دینی، آموزه‌های قرآنی و اهل بیت(ع) به جنگ رفتند.

 

مردم از سوی مراجع تقلید و علمای دین هدایت می‌شوند

وی ادامه داد: دشمنان می‌دانستند مردم از سوی امام راحل، مراجع تقلید و علمای دین هدایت و راهبری می‌شوند همچنین وحدت مردم از عوامل پیروزی آنها در شرایط مختلف است، دشمنان پس از شناخت این عوامل پی بردند که اگر بخواهند به نظا مقدس اسلامی و انقلاب اسلامی ضربه‌ای وارد کنند باید از طریق این عوامل وارد عمل شوند و کشور و انقلاب را از بین ببرند.

 

حجت الاسلام طالب پور با اشاره به آغاز جنگ نرم از ابتدای دهه هفتاد ابراز کرد: امروزه شاهد فعالیت بیش از 2300 شبکه ماهواره‌ای علیه تشیع و جمهوری اسلامی هستیم، این شبکه‌ها تلاش می‌کنند تا اعتقادات و باورهای مردم را دچار تغییر و دگرگونی کنند و کاری کنند که مردم به دست خودشان انقلاب اسلامی را ساقط کنند.

 

نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف با اشاره به ابعاد مختلف فتنه سال 88 اظهار کرد: در سال 88 دشمنان باور داشتند که مردم به دست خودشان انقلاب اسلامی را از بین خواهند برد و نظام را تغییر خواهند داد، سران فتنه حاصل برنامه ریزی‌ها و از دستاوردهای اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها بودند.

 

وی خاطرنشان کرد: سران فتنه را غربی ها برای رسیدن به دستاوردها و اهداف خود به صحنه آوردند، خانم رایس گفته بود از 2 سال قبل از انتخابات فعالیت خود را برای شکل گیری و پیروزی فتنه و از طریق سفارتخانه‌های فعال در تهران آغاز کردیم، در بعضی روزها سفارت انگلستان تا 3 هزار غذا در وعده‌های مختلف می‌داده است.

 

فتنه گران حرمت عاشورا و کربلا را شکستند

حجت الاسلام طالب پور با بیان اینکه فتنه گران علیه ولایت فقیه و اصول نظام اسلامی شعار دادند تصریح کرد: فتنه گران حرمت کربلا و عاشورا را شکستند و برخی اشخاص نیز با سکوت خود به فتنه گران کمک و به کشور خیانت کردند، همه این مسائل با بصیرت مردم در حماسه 9 دی دچار دگرگونی شد و ارزش‌ها در این حماسه زنده شدند.

 

نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف تحریم‌ها را حربه دشمن پس از فتنه سال 88 ذکر کرد و گفت: دشمنان به بهانه فعالیت‌های هسته‌ای کشور دست به تحریم‌های گسترده زدند و انواع تحریم‌ها را علیه ما اعمال کردند که در این مرحله نیز با مقاومت مردم مواجه شدند، دشمنان علیرغم اینکه با مقاومت مردم در برابر تحریم‌ها مواجه شدند اما باز تحریم‌ها را ادامه دادند و حتی طی مذاکرات نیز تحریم‌ها را لغو نکردند و به تازگی نیز تحریم‌ها جدیدی را علیه ما اعمال کردند.

 

وی ضمن تأکید بر اینکه دشمنان تا زمانی که ما دست از آموزه‌های اسلامی و قرآنی برنداریم به توطئه علیه ما و دشمنی با ما ادامه خواهند داد اظهار کرد: رهبر انقلاب طی 4 ماه اخیر بیش از 80 بار پیرامون نفوذ دشمن هشدار داده‌اند، از طرفی نیز اوباما گفته است که با اجرای برجام پس از 15 سال چیزی از ایران باقی نمی‌ماند و این موضوع بیانگر برنامه دشمن برای نفوذ در عرصه‌های مختلف از جمله سیاست، اقتصاد و فرهنگ است.

 

حجت الاسلام طالب پور با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه عده‌ای می‌خواهند چهره آمریکا را بزک کنند، ابراز کرد: بنابر فرمایش امام خمینی آمریکا و ما مانند گرگ و میش هستیم، هیچگاه گرگ عوض نخواهد شد، برخی در حالی به لبخند آمریکا پاسخ مثبت داده‌اند که به خوبی می‌دانیم دشمن برای ما نقشه‌های بسیاری دارد و ماجرای ما با آمریکا مانند حکایت روباه و زاغ است.

 

دشمن در قالب نفوذ ما را دچار اشتباه در تصمیم گیری‌ها می‌کند

نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف با اشاره به فعالیت دشمن در منطقه تصریح کرد: علت اینکه برخی خوشحال هستند که آمریکا عوض شده است، چیست؟ دشمن در قالب نفوذ ما را فریب می‌دهد و در تصمیم گیری دچار اشتباه می‌کند و همین اقدامات و نفوذ دشمن است که موجب شده است تا برخی بگویند باید شعار مرگ بر آمریکا حذف شود.

 

وی خاطر نشان کرد: در منا حدود 9 هزار نفر از حجاج کشته شدند که حدود 500 نفر از این کشته‌ها ایرانی بودند، آمریکا حتی یک پیام ساده هم برای ابراز همدردی و تسلیت به کشور ما صادر نکرده است، رهبر شیعیان عربستان آیت الله شیخ نمر از سوی رژیم آل سعود اعدام شد و این مسأله ذره‌ای از سوی دشمنان با محکومیت روبرو نشد و واقعیت و حقیقت آمریکایی‌ها همین مسائلی است که شاهد آن هستیم.

 

حجت الاسلام طالب پور سوریه و عراق را خط مقدم ایران دانست و اظهار کرد: آمریکایی‌ها در ابتدا سه هدف لبنان سوریه و ایران را داشتند، پس از شکست در لبنان به فلسطین، ایران و سوریه تغییر موضع دادند، پس از اینکه در فلسطین هم با شکست روبرو شدند هدف آنها به سوریه، عراق و ایران تغییر پیدا کرد و زمانی که خیال آنها از سوریه و عراق راحت شود قطعا به سراغ ما خواهند آمد.

 

وی در ادامه ابراز کرد: ما از جنگ با دشمنان هراسی نداریم ولی هزینه‌های جنگ بسیار بالا و سنگین است، ما یک هزارم از توانمندی‌های خود را در کشور سوریه به کار می‌بریم تا کشورمان از گزند دشمن در امان باشد و امنیت کشور خود را از این طریق تأمین می‌کنیم، از طرفی تنها کشوری که طی 8 سال جنگ تحمیلی به ما کمک می‌کرد سوریه بود و امروزه زمان کمک و یاری ما فرا رسیده است.

 

نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف کسانی را که نسبت به حضور جوانان در سوریه شبهه افکنی می‌کنند همان کسانی دانست که در جنگ تحمیلی شبهه افکنی می‌کردند و گفت: دشمن در تلاش برای نفوذ به نهادهای تصمیم ساز کشور است، دشمن تلاش می‌کند تا در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نفود کند و به همین علت است که انتخابات اسفندماه مانند تنگه احد برای کشور است.

 

برخی تلاش می‌کنند شورای نگهبان در تأیید صلاحیت‌ها دچار اشتباه شود

وی غفلت در انتخابات امسال را همراه با ضررهای بسیار ذکر کرد و افزود: آمریکا گفته است که تلاش می‌کند نمایندگان خود را به مجلس شورای اسلامی بفرستد تا در 25 سال آینده خیالش بابت ایران راحت باشد، انتخابات پیش رو در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی آینده کشور را رقم می‌زند، علت اینکه رهبر انقلاب بر مسأله نفوذ تأکید دارند همین مسائل است، در انتخابات گذشته آمریکا ما را تحریم می‌کرد اما در این انتخابات ما را تشویق می‌کند و همه اینها بیانگر نفوذ دشمن است.

 

حجت الاسلام طالب پور تصریح کرد: برخی شورای رهبری و جایگزین رهبری را مطرح می‌کنند و این اشخاص همان گروهی هستند که پیش از فتنه جریان انحرافی را به راه انداختند، ثبت نام کنندگان این دوره مجلس خبرگان دو برابر دوره پیشین بوده است و با این حرکت برخی افراد در صدد اجرای نقشه دشمن هستند، اینها تلاش می‌کنند تا با بالا رفتن آمار داوطلبان مانع از بررسی دقیق شورای نگهبان شوند./1304/201/ب1

ارسال نظرات