۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۳۰۹۷۴۶
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

آل سعود در جنایت و کشتار انسان ها هم ردیف صهیونیست ها است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که جنایت های آل سعود در منطقه بسیار سنگین است، گفت: امروز عربستان در جنایت و کشتار انسان های بی گناه هم ردیف رژیم صهیونیستی است.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی استان با محکومیت شدید اعدام آیت الله نمر از سوی رژیم سفاک سعودی، گفت: این اقدام ننگین آل سعود موجی از تنفر ملت های آزادی خواه جهان را به همراه داشت.

 

وی با بیان این که این اقدام عربستان سعودی به حتم هزینه ای سنگین و جبران ناپذیری برای آل سعود خواهد داشت، افزود: این آتش فتنه ای که عربستان آغاز کرده دامن خودشان را خواهد سوزاند.

 

امام جمعه قائمشهر با تأکید بر این که خون انسان های مظلوم پایمال نخواهد شد، خاطرنشان کرد: این اقدام ضد انسانی آل سعود به حتم نابودی و سقوط این رژیم فاسد را تسریع خواهد کرد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر این حرکت ضد انسانی آل سعود، بیان داشت: مدعیان دفاع از حقوق بشر که در برابر بازداشت جاسوسان و جنایتکاران در کشوری شروع به انتقاد و فریاد زدن می کنند چرا در برابر صدور این حکم زبان به دهان گرفته اند.

 

وی، دفاع از حقوق بشر را تنها ابزاری از سوی نظام سلطه برای فشار به برخی کشورهای جهان دانست و ادامه داد: هر گاه سیاست های کشوری مورد پسند نظام سلطه نباشد تلاش می کنند با این گونه ابزارهای فشار آن کشور را در جهان تضعیف کند.

 

امام جمعه قائمشهر با بیان این که شیخ نمر به جرم دفاع از حقوق از دست رفته شیعیان اعدام شد، خاطرنشان کرد: این حکم نشان می دهد که عربستان سعودی به کوچک ترین قواعد و قانون از حقوق بشر و دموکراسی اعتقادی ندارد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که متأسفانه نهادهای بین المللی تنها نظاره گر این جنایت آشکار بودند و کوچک ترین عکس العملی از خود نشان نداده اند، تصریح کرد: حقوق بشر آمریکایی تنها حربه ای برای ظلم به ملت های مظلوم و بی گناه است.

 

امام جمعه قائمشهر با تأکید براین که آل سعود باید منتظر عواقب این اقدام خود باشد، خاطرنشان کرد: امروز وظیفه امت اسلامی به ویژه علمای اسلام است در برابر سال ها جنایت آل سعود قیام کنند.

 

وی با بیان این که رژیم سلطنتی آل سعود حدود 200 سال به طور ارثی، خود را بر مردم عربستان تحمیل کرد، گفت: آمریکایی ها که همه جای دنیا ادعای دموکراسی و حمایت از حقوق بشر دارند اما چون آل سعود نوکر دست به سینه آنها است، این سلطنت ارثی بر مردم عربستان را مشروع می دانند که این‎ها از رسوایی های ادعای کاذبه حقوق بشری آمریکا و دموکراسی خواهی آنها است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که جنایت های آل سعود در منطقه بسیار سنگین است، گفت: امروز عربستان در جنایت و کشتار انسان های بی گناه هم ردیف رژیم صهیونیستی است.

 

وی با بیان این که رژیم آل سعود در حالی خود را خادم الحرمین می داند که بزرگ ترین جنایات تاریخ بشر را امروز در یمن مرتکب می شود، افزود: این رژیم جنایت کار به هیچ یک از اصول ابتدایی انسانی پایبند نیست.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آل سعود حتی کوچک ترین احترامی برای کلام الهی قائل نیست، ادامه داد: این رژیم جنایت کار امروز در کشتار و خونریزی در منطقه از رژیم صهیونیستی نیز پیشی گرفته است.

 

وی مهم ترین عامل تفرقه و اختلاف در منطقه را سیاست های رژیم آل سعود دانست و افزود: این رژیم وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز به مهره نظام سلطه در منطقه تبدیل شده است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز دشمنان علیه ایمان مسلمانان هجوم آوردند، بیان داشت: رژیم آل سعود که خود را خادم الحرمین می دانند مردم یمن را در ماه های حرام خدا به خون خاک میکشند./950/202/ب1

ارسال نظرات