۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۳۱۰۴۷۰
با حضور مراکز فعال در عرصه نقد و هابیت برگزار شد؛

نشست هماهنگی نمایشگاه طلایه‌داران نقد وهابیت

خبرگزاری رسا ـ نشست هماهنگی با حضور مؤسسات و مراکز فعال در عرصه نقد وهابیت در خصوص برگزاری نمایشگاه طلایه‌داران نقد وهابیت، برگزار شد.
نمايشگاه طلايه‌داران نقد وهابيت

به گزارش خبرگزاری رسا، به همت اداره کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نشست هماهنگی با حضور مؤسسات و مراکز فعال در عرصه نقد وهابیت در خصوص برگزاری نمایشگاه طلایه داران نقد وهابیت، برگزار شد.

 

 در این نشست اباذر جعفری مدیرکل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به بیان توضیحاتی در خصوص نحوه برپایی این نمایشگاه پرداخت.

 

 وی از اهداف برگزاری این نمایشگاه معرفی و هم افزایی موسسات فعال در این عرصه را عنوان کرد و افزود: بررسی کاستی ها و بایسته های آموزشی و پژوهشی، فرهنگی و رسانه ای و همچنین ارائه راهبردها و راهکارهای مناسب و گردآوری ایده های نو و خلاقانه از جمله اهداف دیگر این نمایشگاه است.

 

 جعفری با اشاره به زمان برگزاری نمایشگاه ادامه داد: نمایشگاه طلایه داران نقد وهابیت از بیست و هفتم دی ماه الی یکم بهمن ماه، صبح ها از ساعت نه الی دوازده ظهر و بعد از ظهرها از ساعت پانزده الی نوزده برپا می‌شود.

 

 وی در خصوص مکان برپایی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه طلایه داران نقد وهابیت با حضور بیش از سی مرکز و موسسه فعال در این عرصه در محل نمایشگاههای سالن غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود./998/د102/ف

 

منبع: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

ارسال نظرات