۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۳۱۰۷۶۱
مدیر حوزه علمیه استان قزوین:

دشمن شناسی باید در اولویت برنامه‌های حوزه علمیه قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه استان قزوین با اشاره به اینکه دشمن شناسی و دشمن ستیزی باید در اولویت تمام برنامه‌های ما قرار گیرد، گفت: ما باید بدانیم که همیشه ظلم هست و تا وقتی که ظلم باقی است مبارزه ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام علي عباسي در يادواره شهداي نيجريه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه قزوین، در نشستی که ظهر امروز با فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) و کارکنان این نهاد در مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین داشتند با اشاره به تحولات منطقه‌ای گفت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با همه ابزار‌های تبلیغاتی که دارند در تلاش هستند که نسل نوجوان و جوان ما را از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی جدا کنند.

 

وی در ادامه افزود: یکی از برنامه‌های جدی مدارس علمیه و طلاب این است که بتوانیم بیشتر با آحاد جامعه به خصوص نسل نوجوان و جوان ارتباط خوبی برقرار نماییم از این رو وظیفه روحانیت وحوزه‌های علمیه در این برهه، حساس و تعیین کننده است.

 

روحانیت امروزه در متن اصلی جامعه قرار گرفته است

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه روحانیت امروزه در متن اصلی جامعه قرار گرفته است ابراز کرد: امیدواریم بتوانیم پاسخگوی خوبی به شبهات دینی که در مساجد و احکام دینی مردم و مسایل شرعی روز ایجاد می‌گردد باشیم.

 

این کارشناس تفسیر تصریح کرد: آنچه که رهبر معظم انقلاب بارها در منویات خود به روحانیون وائمه جمعه و جماعات وحوزه‌های علمیه توصیه جدی دارند این است که بتوانیم بیشتر با آحاد جامعه در تماس باشیم.

 

دشمن شناسی باید در اولویت برنامه‌های حوزه علمیه قرار گیرد

مدیر حوزه علمیه استان قزوین با اشاره به اینکه دشمن شناسی و دشمن ستیزی باید در اولویت تمام برنامه‌های ما قرار گیرد اظهار کرد:ما باید بدانیم که همیشه ظلم هست و تا وقتی که ظلم باقی است مبارزه ادامه خواهد داشت.

 

حجت الاسلام عباسی با بیان اینکه در آینده نزدیک یک گردان آماده طلاب و روحانیون در تمام عرصه‌های مختلف تشکیل خواهد شد گفت: در تلاش هستیم با همکاری و همدلی خوب مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان و بسیج بتوانیم یک گردان همیشه آماده در رویداد‌های مختلف در حوزه علمیه قزوین راه آندازی نماییم تا در مناسبت‌های گوناگون حضوری بانشاط و فعال داشته باشند.

 

وی افزود: همچنین برگزاری کلاس‌های قرآن و نهج‌البلاغه در مساجد استان قزوین از دیگر برنامه‌های قابل اجرای پیش بینی شده حوزه علمیه است.

 

عباس کاظمی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزشمند حجت الاسلام عباسی در مدارس علمیه قزوین و بیانات وی در مراسم بزرگداشت شیخ نمر خاطرنشان کرد: خوشبختانه ایشان در این مراسم با آن مواضع انقلابی که داشتند مطالب ارزشمندی را ارائه دادند که جای تقدیر است.

 

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به کینه توزی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ابراز کرد: امروز آمریکا به همراه ایادی خود در منطقه و استکبار جهانی در تلاش هستند که بین شیعه وسنی اختلاف و تفرقه انداخته و به هر بهانه‌ای درصدد هستند که جنگ شیعه و سنی را به راه بیندازند.

 

وی در پایان گفت: امیدواریم با حضور حضرتعالی که سال‌ها در این مجموعه حوزه علمیه قزوین بودید بتوانیم با همکاری و همدلی حوزه علمیه قزوین را به رشد و توسعه بیشتر برسانیم./873/202/ب3

 

 

ارسال نظرات