۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۳۱۰۸۲۱
امام جمعه هویزه:

عربستان سعودی در پی ایجاد تنش مذهبی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه هویزه با اشاره به ایجاد ائتلاف با کشورهای سنی مذهبی به ریاست عربستان سعودی، گفت: دشمن به دنبال این است که تنش مذهبی را به شیوه های مختلفی ایجاد کند و حربه ای دارند که تشیع را در جامع گوناگون بد جلوه دهند.
حجت الاسلام ناصر نيسي ، امام جمعه شهرستان هويزه

حجت الاسلام ناصر نیسی امام جمعه شهرستان هویزه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که عربستان سعودی در تمامی زمینه ها به دنبال دوری جستن از نظام جمهوری اسلامی ایران است، ابراز داشت: برای تحقق اهداف استکبار جهانی در منطقه توسط دست نشانده های خود همچون عربستان سعودی به دنبال بهانه هایی جهت جدایی مسلمانان بودند.

 

وی با اشاره به این که دشمن از جمله استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی از وحدت امت های اسلامی در مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و دیگر موارد منطقه هراس دارد، بیان داشت: باتوجه به دست نشاندگی آل سعود برای کشورهایی همچون آمریکا و اسرائیل و همپیمانی او با این کشورها در بسیاری از جنایت های صورت گرفته در منطقه به بهانه ای برای جنایت رژیم عربستان تبدیل شده است.

 

این مقام مسؤول با اشاره به ایجاد ائتلاف با کشورهای سنی مذهبی به ریاست عربستان سعودی، گفت: دشمن به دنبال این است که تنش مذهبی را به شیوه های مختلفی ایجاد کند و حربه ای دارند که تشیع را در جامع گوناگون بد جلوه دهند.

 

امام جمعه شهرستان هویزه خاطرنشان کرد: باتوجه به پیشرفت تشیع و حکومت اسلامی با محوریت ولایتمداری و قدرت چانه زنی کشورهای اسلامی که با محوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچون سوریه و عراق کسب کرده اند، در واقع مخالف آرمان های وهابیت و تسنن آمریکایی است./9453/303/ب3

ارسال نظرات